Elämäni biisi 2025 Official
Uusi kausi on alkamassa eli sen kunniaksi uusi ketju 🎼🎶🎵
Tänään ilmoitettiin, että syyskauden tähtisolistit julkistetaan 27. elokuuta. Tiedetään jo, että Jore, Tero ja Arja jättävät ohjelman:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011422544.html
Ensimmäinen live-jakso tulee 13.9. Kauden vieraat päivitetään EB:n sivuille elokuun aikana:
Katso lähetysajat : Elämäni biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2155)
Heikki Kinnunen ansaitsee kunnian. Mahtava näyttelijä ja persoona.
Tylsin jakso. Meijun horinat olivat noloja. Kinnusen tarinaa en edes jaksanut kuunnella. Vain Orasen tarina ja biisi liittyivät hänen elämäänsä.
Mitä ihmeen pippuriperseitä tänne ilmestyi ihmisiä haukkumaan?! Kaivakaa ne pippurit pois ja käyttäytykää ihmisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen pippuriperseitä tänne ilmestyi ihmisiä haukkumaan?! Kaivakaa ne pippurit pois ja käyttäytykää ihmisiksi.
Aloittaisitko itsestäsi?
Rakastin Seijan tarinaa.Mullekin Kauriinmetsästäjä on yksi parhaista leffoista ja olen ollut palavasti rakastunut nuoruudessani ja luulin toisenkin olleen,mutta mitään ei koskaan tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Olipa viihdyttävä loppupotpuri tänään, hyvät biisit ja esiintyjät!
Kiinnitin huomiota, että kuinka saman pituisia ovat kaikki miehet + Diandra rinnakkain. Olin luullut, että J-P on huimasti pidempi kuin muut, mutta olikin vaan pikkusen enempi pituutta kuin muilla.
Vierailija kirjoitti:
Hiukset pysyneet ruskeina. Ei näy harmaata. Värjääkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikas mies on Heikin, vaikka tiukka vassari onkin.
Vassarista en tiedä, mutta on vapaamuurari.
Se veti venäjänkielen kurssia muistaakseni telkkarissa, olikohan joskus 70-luvulla.
Zakuska oli ohjelmasarjan nimi.
Markku Aron ääni on pysynyt ihmeen hyvänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa huono jakso juttujen ja tunnelman puolesta. Katja oli tahmea. Ei ollu kivaa. Biisit ok.
Raskassoutuista. Petyin toimittaja Vaaherkumpuun.
Minä taas pidin kovasti. Vaaherkummun kertomus oli kiehtova, saatoin niin samaistua!
Tämä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on väliä värjääkö vai ei? Miten se sulle kuuluu? Ei mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Nämä 70- luvun vasemmistolaiset olivat kyllä ihan pihalla. Taiteilijapiireissä villitys. Kaikki melkein katuneet tietämättömyyttään ja sinisilmäisyyttään.
Niin,sellaista se on.Minäkin asuin olosuhteissa jossa "kiitollisuuden velkaani" vedoten imin kaiken propagandan itseeni kun olin vielä niin nuori etten osannut ajatella omilla aivoillani.Puhuttiin Lenin sedästä jne.Mutta olen kuullut että myös lestadiolaisissa kodeissa kasvaneet ystäväni "kärsivät" kaikenmaailman kielloista ja peloista.En siltikään äänestä kokkareita ja Li Anderssonia olen äänestänyt EU-parlamenttiin.Koska hän on älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsin jakso. Meijun horinat olivat noloja. Kinnusen tarinaa en edes jaksanut kuunnella. Vain Orasen tarina ja biisi liittyivät hänen elämäänsä.
Meiju-raukka on aivan sekaisin, yritti koko ajan peittää lihavuuttaan.
Lihava taustalaulaja nainen ei peittele mitään. Onkohan sekin sekaisin?😏
Jepalla on loistava ääni👏
Vierailija kirjoitti:
Olisko ne nyt voineet Markulle edes lahkeet lyhentää. Meni pussihousuhommiksi.
😂😂😂😂😂😂😂😂
Huono käytös on huonoa käytöstä, eikä se muutu sillä että on eläväinen tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on väliä värjääkö vai ei? Miten se sulle kuuluu? Ei mitenkään.
Heikki Kinnunen illan paras vieras, ei hänelle sopisikaan harmaat hapset. Tykkäsin myös R Orasesta!
Biisit oli tylsiä ja vieraistakin ainostaan Heikki Kinnunen hyvä.
Alkaa loppua kiinnostavat vieraat. Ja biisivalinnat kurjistuu koko ajan. Aiemmin sentään oli edes yksi hyvä biisi per jakso.
maksetut trollit kritisoivat elämäni biisiä, ilta oli upea ja hyvät esiintyjät ja vieraat...
Odotin Kinnusen olevan hieman puheliaampi mutta tyytyi vaan sanomaan nimen kenen biisiksi mitäkin laulua arveli. Toisaalta hän paikkasi osuutensa illassa kertomalla kivoja muistoja nuoruudesta. Esko Roinetta ja varsinkaan Veskua unohtamatta.
Mullakin ärsyttää kun aletaan loputtomasti jaaritella. Voisi olla sama systeemi kuin Oscar gaalassa että tietyn ajan päästä alkaa soida musiikki jonka volyymi kasvaa.