Elämäni biisi 2025 Official
Uusi kausi on alkamassa eli sen kunniaksi uusi ketju 🎼🎶🎵
Tänään ilmoitettiin, että syyskauden tähtisolistit julkistetaan 27. elokuuta. Tiedetään jo, että Jore, Tero ja Arja jättävät ohjelman:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011422544.html
Ensimmäinen live-jakso tulee 13.9. Kauden vieraat päivitetään EB:n sivuille elokuun aikana:
Katso lähetysajat : Elämäni biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2605)
Erika oli tosi nättinä.
Marionilla on aina ollut tuollaiset hiukset mutta nyt vanhana taitaa olla vastaavanlainen peruukki.
Kiva ilta oli jokatapauksessa.
Erikan kasvot oli pumpattu, ulosanti heikko, outoja katseita, hiuksia haro vähä väliä, rintoja korjaili kaiken aikaa. Puheet oli outoja; huutonetistä liput ostanut.
Epävarmuus huokui Erikasta.
Nyt on Armi ja Kikka saaneet väistyä, kun ollaan Madonna kopio, joku persoonallisuushäiriö on kyseessä. Ei mitään omaa. Erika sanoi, että on oma psykoterapeutti, eli viitteitä on ettei pää kestä.
Stål on hyvä juontaja, pidän hänen juontotavasta. Lordista ja Käärijstä sai sympaattisen kuvan . Marion ihan skarppina iästä huolimatta, Keisteri asiallinen ja mukavan tuntuinen, Erikalla vielä stressaa vuoden pyöritys.
Mode-tekoäly poistaa kaikki ketjut mihin jotain kirjoitan, kirjoitan siis tännekin...
Surkea jakso eilen, pettymys. Ei yhtään hyvää biisiä, odotin jotain ihan muuta. No tuli kuitenkin katottua.
Vierailija kirjoitti:
Erikan kasvot oli pumpattu, ulosanti heikko, outoja katseita, hiuksia haro vähä väliä, rintoja korjaili kaiken aikaa. Puheet oli outoja; huutonetistä liput ostanut.
Eihän Tampereella synny muita kuin epävarmoja ihmisiä. Ennen punakapinaa otetuissa valokuvissa manselaiset näytti hyvinkin itsevarmoilta, eli kyseessä lienee jonkinlaisen ylisukupolvisen syyllisyyskompleksin ilmentymä?
^ Taas meni, piru, samaan lootaan. Hetken jo luulin keksineeni miten sen välttää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoiko Marion miten se biisi liittyi moottoripyörään?
No ei tarvi kertoa...se oli hyvä harhautus Marionilta.
Mitä järkeä siinä sitten on? Annetaan vihjeitä ja sitten puhutaan paskaa.
Oletpa aika toope.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Marion! Hän on mun lapsuuden idoli. Voi miten kaunis hän on edelleen ja upee ääni ja hiukset. Mulla on tallessa Marionin lp-levyt.
Minusta Marion taitaa käyttää kyllä nykyisin peruukkia. Mitä mieltä muut olette?
En tiennytkään, että Lordi eli Tomi on noin mukava tyyppi, yllätyin positiivisesti. Kaikki osallistujat antoivat minulle itsestään miellyttävän kuvan, hyvä jakso.
Oli kiva, että Marionin euroviisikappale Tom,tom,tom esitettiin loppukappaleena. Hän selvästi ilahtui siitä kovin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Lordi jo voisi olla omana itsenään. Noloo jo tuon naamiaisasun kanssa esiintyminen.
Ei voi, silloin aikoinaan oli sitoutunut siihen ettei tule julkisesti näyttämään kasvojaan.
Silloin noin 20 vuotta sitten paparatsit koitti tosissaan saada kuivia ilman maskia.
Putaansuu asuu vaimoineen Helsingissä ja pystyy siellä liikkumaan ilman asua normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Surkea jakso eilen, pettymys. Ei yhtään hyvää biisiä, odotin jotain ihan muuta. No tuli kuitenkin katottua.
Niin, mehän emme voi emmekä onneksi saa vaikuttaa kenenkään henkilökohtaiseen musiikkimakuun. Tykkäsin eilisestä ohjelmasta, vieraat, musiikki ja juontaja olivat mahtavia.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luulin, että tämän erikoisjakson kaikki esitettävät kappaleet olisivat olleet euroviisuja 😬
Hölmö minä. Ei tietenkään heidän elämänbiisit mitään viisuja ole. Silti olin jotenkin orientoitunut pelkkään viisuiltaan 🤪
Ja jokainen näistä on varmaan oman edustustehtävänsä yhteydessä nimennyt suosikkieuroviisunsa jo moneen kertaan ..
Vierailija kirjoitti:
Viisuedustajia on meillä niin paljon, että viisulähetyksenhän voisi ottaa ihan vuosittaiseksi jaksoteemaksi Elämäni biisiin. Kuten RSO-jaksostakin on tullut. Ensi kaudelle sitten taas uudet viisuvieraat, eikös vaan? 😎
Keitä yhtä hyvin sijoittuneita on enää? Blind Channel, Softengine.. ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka on lukenut Lordin haastatteluja vaikkapa Euroviisu-aikoina tai sitten kaksi bändistä kirjoitettua kirjaa, varmasti arvasivat etukäteen mikä Kissin biisi sieltä tulee. Tietenkin marginaalista fanitietoa.
Olen 80-luvun alusta kasvanut raskaamman rockin parissa ja kiss ei ole koskaan kuulunut suosikkeihini, yksinkertaista perushuttua jota jokainen oppisi puolessa tunnissa soittamaan. Siksi kai Putaansuun omakin tuotanto on yhtä surkeeta jos esikuva tollainen. Yksi hitti, mitä muita biisejä Lordilta tiedätte?
Ainakin "Get Heavy" jo ensilevyltään on viisubiisiäkin parempi. Tuohon aikaan myös viisukarsintoihin osallistuttiin kahdella kappaleella per esiintyjä, heidän toinen "Bringing Back The Balls To Rock":kaan ei ollut hassumpi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Marion! Hän on mun lapsuuden idoli. Voi miten kaunis hän on edelleen ja upee ääni ja hiukset. Mulla on tallessa Marionin lp-levyt.
Minusta Marion taitaa käyttää kyllä nykyisin peruukkia. Mitä mieltä muut olette?
Marionilla on selkeästi peruukki. Ei varmaan tuossa iässä ole enää paljon omaa tukkaa mutta saahan sitä laittautua vanhanakin, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Armi ja Kikka saaneet väistyä, kun ollaan Madonna kopio, joku persoonallisuushäiriö on kyseessä. Ei mitään omaa. Erika sanoi, että on oma psykoterapeutti, eli viitteitä on ettei pää kestä.
Kyllä olet ilkeä. Mikä saa ihmisen kirjoittamaan näin. 😢
Ei nyt sentään parempi ollut. Vesku oli niin ainutlaatuinen esiintyjä, ettei häntä paremmin tuota(kaan) biisiä voi laulaa. Markku Aro veti kyllä upeasti ja oli tuon porukan ainoa vaihtoehto ylipäätään laulaa tuo Hyvää puuta.