Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen loppu, nollatuntisopimus

Vierailija
12.08.2025 |

Koskaan ei tiedä seuraavan viikon työvuoroja etukäteen!! Siinä suunnittelemaan elämää sitten. Välillä työnantaja kertoo että olisi ensi viikolla töitä nämä päivät, yleensä kuitenkin kutsu tulee edellisenä päivänä. Pakko päivystää jatkuvasti ja olla suunnittelematta menoja kun jos sattuukin tulemaan työvuoro. Ei niitä voi jättää ottamattakaan kun tarvitsee palkkaa. Koskaan ei tiedä onko kuukauden tulot 500e vai 1500e. Olen niin väsynyt tähän.

Ja kyllä, haen koko ajan töitä muualta

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole suostunut ottamaan 0 sopimusta. Kerron miten voin töitä tehdä ja näin on toteutunut. Yleensä 3-4 vuoroa/vko, viikonloput sovitaan erikseen. Kysyttäessä olen antanut luvan ehdottaa myös muita vuoroja ja voin päättää, otanko vastaan. Yleensä luvataan extraa, mikäli lupaudun. Olen lh. 

Vierailija
2/5 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusi työ ja sano nollasoppari irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa ottaa työ vastaan. Työn vastaanottaminen kannattaa nyt.

Vierailija
4/5 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaa ottaa työ vastaan. Työn vastaanottaminen kannattaa nyt.

Haista home

Vierailija
5/5 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi uusi työ ja sano nollasoppari irti.

Juu niin siksi juuri etsinkin muita töitä

Piti päästää höyryjä. Kysyin viikkoa ennen että onko seuraavaksi viikonlopuksi töitä. Ei tiedä, ilmoitetaan myöhemmin. Tiistaina kysyin uudestaan, ei tietoa, ilmoitetaan myöhemmin. Perjantaina lähdin tutun mökille ja illalla muutama tunti ennen vuoron alkua tulee viesti että olenko tulossa ja valitus siitä että heillä ei ole ketään työntekijää kun luottivat siihen että olen tulossa. Nyt ei kuulemma ole kahteen viikkoon sitten mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme