Kerrostalossa asuminen lihottaa
Kerrostalo ei sovi ihmiselle. Se saa ihmisen ostamaan epäterveellistä ruokaa ja herkkuja kaupasta. Sen sijaan jos asuu luonnon keskellä, niin silloin ei tee mieli syödä herkkuja, ja tulee syötyä terveellisemmän.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/a/74-20169121?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…
Aivan päinvastoin kuten ketjussa on jo todettukin.
Ylipainoisia on vähiten Helsingissä ja eniten Etelä-Pohjanmaalla. Luulisi lakeuksilla olevan lääniä lenkkeillä.
Kyllä kerrostaloja on muuallakin kuin Helsingissä, jopa siellä Etelä-Pohjanmaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kolmosessa ilman hissiä ja aika paljon tulee porrastreeniä. Pyykit, roskat, lähikauppaan 1 km ja vähän isompaan 1,5 km. Kiva lenkkipolku lähtee kotiovelta, leikkipuisto ihan vieressä ja kaksi uimapaikkaa. Ei täällä ainakaan liho :)
Ei liikunnalla pysty kompensoimaan ylensyöntiä ja herkkujen syöntiä.
No ei kai se kerrostalo sentään pysty ketään pakkosyöttämään ;)
No nyt läski keksi ihan uuden syyn😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kolmosessa ilman hissiä ja aika paljon tulee porrastreeniä. Pyykit, roskat, lähikauppaan 1 km ja vähän isompaan 1,5 km. Kiva lenkkipolku lähtee kotiovelta, leikkipuisto ihan vieressä ja kaksi uimapaikkaa. Ei täällä ainakaan liho :)
Kerrostalomiljöö vetää mielen matalaksi, ja lisää makeanhimoa huomaamatta. Sitä makeaa tulee sitten ostettua lähellä olevasta kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä onko talossa hissi ja missä kerroksessa asuu. Jos on hissitön talo ja asut kymmenennessä kerroksessa, niin laihdut.
Joo käyt kerran viikossa ulkona ja kaupassa kun et viitsi ravata portaissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalomiljöö vetää mielen matalaksi, ja lisää makeanhimoa huomaamatta. Sitä makeaa tulee sitten ostettua lähellä olevasta kaupasta.
Itse suosin pikkuostoksissa tuota isompaa kauppaa kun on edullisempi, pyöräilen myös Prismaan. Pidän kerrostalokodistani, helppoa ja edullista asumista ja peruskorjaukset tehty. Muiden makeanhimoon en ota kantaa, itse olen hoikka, jopa laiha. Syön yhden herkun päivittäin :)
Mun tapauksessa kyllä ja etätyö siihen päälle. Viikonloppuisin mökillä tulee hyötyliikuttua koko päivä mutta kaupungissa ei saa itseä liikelle....jotain pitäs tehrä..
Ei, kyllä se on syöminen, joka lihottaa. Ihan sama, missä syöt.
Minä asun omakotitalossa ja lihon kilon vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Asun puolet vuodesta maalla. Kun on 20 km kauppaan eikä Wolt kulje niin ainakaan ei kyllä niin helposti tule tehtyä mieliteko-ostoksia :D
Ei tule tehtyä mieliteko ostoksia vaikka kaupat ovat nurkan takana. Wolt ja foodora toimittaa täällä tilauksia.
Muutin kerrostalosta omakotitaloon 2 vuotta sitten, ja olen lihonut okt:ssa asuessani 15 kg. Ei taida liittyä lihominen asumismuotoon, vaan ihan muihin juttuihin.
https://yle.fi/a/74-20169121?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…
Aivan päinvastoin kuten ketjussa on jo todettukin.
Ylipainoisia on vähiten Helsingissä ja eniten Etelä-Pohjanmaalla. Luulisi lakeuksilla olevan lääniä lenkkeillä.