Ensi vuoden alusta hevonen ei saa olla yksin.
Pitää olla kaverina joko toinen hevonen tai aasi tai muuli.
Kommentit (431)
Entä jos joku hevonen ei halua olla toisten hevosten seurassa? Kai niitä sellaisiakin on. Varmasti hevosissakin on erilaisia poikkeavuuksia, neuro-epätyypillisyyttä ja muuta.
Kaksi homoa heppaa ihan homona.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kilttimiehen pitää.
Tuo on kurjaa. Olen kohtalotoveri, mutta nainen 😪
Vierailija kirjoitti:
Ja monen vanhuksen vaikkei oikein enään mitään pystyisi kotonaan tekemään.
On vain säilytyksessä ja hoitsut käy välillä vilkasemassa vieläkö on hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset saa aina miehen tai naisen. Suuntautuneisuudesta riippuen
Vierailija kirjoitti:
Entä jos joku hevonen ei halua olla toisten hevosten seurassa? Kai niitä sellaisiakin on. Varmasti hevosissakin on erilaisia poikkeavuuksia, neuro-epätyypillisyyttä ja muuta.
AIkas kelvottomia hevosena kun alkaa jöpöttämään joka hevosenpaskan kohdalla
Mutta entä jos 2 hevosta eivät tule toimeen keskenään? Minä olen kuullut, että ne eivät välttämättä hyväksy toista hevosta kaveriksi.
Vanhuksen voikin jättää yksin päiväkausiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sen mielenterveydelle tekee silti hyvää hevosseura. Edes aidan läpi ja samassa tallissa asuen.
Ikinä en pitäisi hevosta yksin.
T. yhden tuollaisen "epäsosiaalisen" hevosen omistaja
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei kukaan ole teljennyt aitaukseen. Itsestäsi kaikki kiinni on ja kusisesta asenteestasi.
Haista paska, ulisija.
Vierailija kirjoitti:
Entä vanhus jne.
Vanhuus ei ole tekosyy pillittää yksin kotona. Vakava liikkumista haittaava vamma on. Siltikin voi olla aktiivinen ja soitella ja viestitellä sekä kutsua tuttuja kylään.
Ihmisen yksinäisyys on siitä jännää, että sen voi vain ihminen itse poistaa. Te, jotka vain poraatte yksinäisyyttänne, olette kyseisen ongelman ITSE itsellenne aiheuttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun harhoissasi mies kuin mies kelpaa, mutta eipä sullekaan kelpaisi mikä nainen tahansa.
Kommentissasi näkyy yksinäisyytesi syy ja se on KUSIPÄISYYS.
Vierailija kirjoitti:
Mutta entä jos 2 hevosta eivät tule toimeen keskenään? Minä olen kuullut, että ne eivät välttämättä hyväksy toista hevosta kaveriksi.
Hevonen kuuluu lautaselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun harhoissasi mies kuin mies kelpaa, mutta eipä sullekaan kelpaisi mikä nainen tahansa.
Kommentissasi näkyy yksinäisyytesi syy ja se on KUSIPÄISYYS.
HAisteleppavittu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hevonen kuuluu lautaselle.
Metwurstiin
Kohta pitää varmaan olla kaksi autoakin, on autonrääkkäystä jos sen pitää olla ihan yksin siellä tallissa pimeässä odottamassa milloin pääsee taas tien päälle. Kerrostalojen ja kauppakeskusten parkkipaikoilla on sentään seuraa muista autoista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten tämä toteutetaan käytännössä? Jollei ole tilaa/aikaa/rahaa/ mitä tahansa toiselle hevoselle, valtio takavarikoi yksinäisen? Ei-heppatyttönä kyselen.
Käytännössä mahdotonta valvoa kaikkialla. Ajat sitten tuli jo säädökset esimerkiksi karsinan kokoon ja tallin korkeuteen. Ikinä ei ole meillä kukaan käynyt tarkistamassa vaikka asiat tietenkin kunnossa ovatkin. Tokihan varmaan eläinlääkärikäynnin yhteydessä jää kiinni mutta kaikki eivät eläinlääkäriäkään kotiin pyydä. Varmaan naapurien ym ilmiantojen varassa on tämä asia mutta riittääkö siinäkään resurssit.
Ei mitenkään mahdotonta valvoa. Tietenkin perustettaisiin riittävä määrä valvojien pysyviä virkoja. "Rahaa on."
Vierailija kirjoitti:
Incel, oletan? Mies, joka ei kykene edes ystävyyssuhteisiin edes muiden miesten kanssa?
Hyvin säälittävää ja erittäin vammaista.
up