Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikuisen nuoruuden tavoittelu

Vierailija
11.08.2025 |

Asiasta voi olla montaa mieltä, ja seuraavaksi joku kommentoi, että mitä se sinulle kuuluu, jokainen voi puheutua niin kuin haluaa. Mutta - minusta on aina ollut naurettavaa, että joku yrittää näyttää nuorelta tai nuorekkaalta pukeutumalla teinien vaatteisiin.  Tämä koskee niin sitä äitiä, joka kulkee teinityttönsä kanssa samoissa vaatteissa kuin sitäkin eläkeiässä olevaa opettajaa, joka pukeutuu minihameeseen ja huppari roikkuu vyötäröllä niin kuin ysiluokkalaisilla opetettavillaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
2/17 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt vaatteissa ikärajoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana 🥰🥰 tyylikäs

Vierailija
4/17 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#vaaterauha

Vierailija
5/17 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
6/17 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii esittää muuta kuin on, mutta elämäänsä on käyttää kuolemiseen.

Vierailija
7/17 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvii esittää muuta kuin on, mutta elämäänsä on käyttää kuolemiseen.

turha käyttää

Vierailija
8/17 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos informaatiosta, ap. Minä kuitenkin pukeudun, kuten tahdon.

Vierailija
9/17 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se ei todellakaan kuulu sulle.

Vierailija
10/17 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, noloahan se. Mutta kyllä se nuoruus on ihmisen elämässä ehdottomasti tärkeintä ja jokainen keski-ikäinen oli silmänräpäys sitten 16v. Se vaatetyylin muuttaminen ei kerkeä perässä sitä mukaa kun vuodet senkun kiitää.

Vierailija
11/17 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat vaatteita. Kankaista leikattuja paloja. Niitä käytetään itsensä peittämiseen ja säältä suojautumiseen. 

Miten kankaalla voi olla ikä tai sukupuoli?

Vierailija
12/17 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua miehenä ainakin päivää piristää jos nainen pukeutuu ihanasti ja omaa hyvän itsetunnon.

Vierailija
13/17 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että täällä puhutaan pistoksista, kohotuksista, kiristyksistä, leikkauksista. Ja olisin ollut mukana näitä, jopa vaarallisia toimenpiteitä, vastaan puhumassa. Mutta vaatteet, miten harmiton juttu muihin nuoruuden ihannointiin verrattuna. Sama kuin kritisoisi trendikkäiden kynsilakkojen väriä maailmassa, jossa sormien amputointi on muotia.

Vierailija
14/17 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"huppari roikkuu vyötäröllä niin kuin ysiluokkalaisilla opetettavillaan."

Sori ap. Olen 72v ja usein huppari roikkuu vyötäröllä, kun olen pukenut liikaa vaatteita ja on kuuma esim. lenkillä, vesillä, kaupassa jne.  laitan vyötärölle, eikä edes ole tullut mieleen näyttää nuoremmalta. 

Ja luulen, jos joku vilkaisee mun naamaa, niin huomaamaavat kyllä, että mummohan se siinä, eikä kukaan teinipoitsu yritä flirttailla mulle. 

Vierailija
15/17 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkalleen on teinien napapaidat? No ehkä jotkut napapaidat ja nirunarutopit ja lökäpöksyt jotka roikkuu niin että alkkarit näkyy, mutta hupparit on olleet aikuisten vaatteita jo siitä lähtien kun ensimmäinen huppareita käyttävä teinisukupolvi aikuistui. Osa teineistä taas käyttää pappa- ja mummovaatteita.

Vierailija
16/17 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkalleen on teinien napapaidat? No ehkä jotkut napapaidat ja nirunarutopit ja lökäpöksyt jotka roikkuu niin että alkkarit näkyy, mutta hupparit on olleet aikuisten vaatteita jo siitä lähtien kun ensimmäinen huppareita käyttävä teinisukupolvi aikuistui. Osa teineistä taas käyttää pappa- ja mummovaatteita.

Siis piti olla että mitä on teinien vaatteet 

Vierailija
17/17 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että avaus koski käytöstä, mutta näköjään nyt puidaan vaatekaappien sisältöjä. En välitä tuon taivaallista, mitä kullakin on päällä. Kunhan nyt julkisille paikoille on vaatteisiin pukeutunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän