Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6-vuotiaalla oli viime viikolla korvatulehdus molemmissa korvissa, sai cithromax kuurin

Vierailija
21.09.2008 |

ja nyt tuntuu et poika kuulee huonosti. Sanoo koko ajan ensin, et mitä? kun sanon jotain. Mistä tämä johtuu? Onko korvatulehduksesta jäänyt jokin tukkoisuus, osaisko joku heittää lonkalta arviota?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri tosin sanoi minulle viimeksi, että kuulon normalisoituminen kestää vähän aikaa, vaikka tulehdus oliskin jo parantunut.

Vierailija
2/7 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nenän kautta kulkeva putki esim. nuhan takia ei pysy riittävän auki. Välikorvaan voi sitten jäädä nestettä, vaikka itse bakteerit olisivat lopettaneet jylläämisen. Yleensä neste häipyy 1-4- viikossa. Jos kestää yli 3 kk, kyseessä on ns. liimakorva, joka ehkä tarvitsee putket. Eli odottele rauhassa jälkitarkastukseen asti, eli 4 viikkoa.

T:lääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nenän kautta kulkeva putki esim. nuhan takia ei pysy riittävän auki. Välikorvaan voi sitten jäädä nestettä, vaikka itse bakteerit olisivat lopettaneet jylläämisen. Yleensä neste häipyy 1-4- viikossa. Jos kestää yli 3 kk, kyseessä on ns. liimakorva, joka ehkä tarvitsee putket. Eli odottele rauhassa jälkitarkastukseen asti, eli 4 viikkoa.

T:lääkäri

Vierailija
4/7 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion odotella sinne jälkitarkastukseen, jos ei tule kipua, kuumetta tms.

Vierailija
5/7 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida s.o.m:iin olla muuta parannuskeinoa kuin tuubit.

Vierailija
6/7 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida s.o.m:iin olla muuta parannuskeinoa kuin tuubit.

- joo, mutta näkemyseroja on sen suhteen, kauanko odotellaan spontaania paranemista

Vierailija
7/7 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän omalääkäri tk:ssa oli laittamassa meitä putkitusjonoon, mutta onneks käytin vielä korvalääkärillä; hän kummasteli, että näinkö terveet korvat pitäis putkittaa?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme