Parhaat Disney-nimet suomalaisille? Esim. Aku?
Mitkä on teidän suosikkeja?
Omasta mielestäni oikeasti hyvin sopii ainakin Aku ja Minni. Itse en tykkää Iines tai Roope.
Noloja olisivat Belle, Ariel.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
176-761 ja muut olisivat hieman hankalia, mutta Kivisyömmi olisi mahtava nimi!
Ei ne jenkeillä haittaa, onhan numeroita Muskin lapsen nimessä. Siellä täytyisi nimetä ja täällä vain kirjataan ylös.
Aku on vanha suomalainen nimi. Jos oikea disney-nimi pitää olla, se on Donald Duck.
Vierailija kirjoitti:
Aku on vanha suomalainen nimi. Jos oikea disney-nimi pitää olla, se on Donald Duck.
Suomeksi Toonaltti!
Mielestäni Aku Ankka on paras nimi suomalaiselle... Saattaa toki johtua siitä, että sain kyseisen nimen😂
Vierailija kirjoitti:
Tiku ja Taku eivät ainakaan sovi ihmisten nimiksi, ehkä transmiehelle?
Kun Takun vaatehuoneellinen hamstrattuja vessapapereita loppuu, hän pyyhkii Tikulla peffansa.
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi, ettei Tiku ja Taku käy. Mulla on muistikuva, että Tampereella ois ollut kastetuissa joskus tuon nimiset kaksoset ( ei ekana nimenä).
Itse tunnen Akuja ja Roopeja useampia, Hannuja tietysti myös. Lisäksi yhden Mikin ja Auroran. En nyt muista muita.
Mikki on paha nimi näyttelijälle kun kuvaus keskeytetään aina kun joku huutaa "Mikki kuvassa".
Tupu, Hupu ja Lupu lempinimethän tulivat tutuiksi lätkän MM-95 joukkueessa!
Kaikki vanhat Disney nimet ovat alunperin suomalaisia vanhoja nimiä. Iineskin oli jo käytössä suomiversiona.
Vertti on ainakin melko tavallinenkin nimi.
Kun Donald on suomeksi Aku, niin USA:n nykyinen presidentti on Aku Trumpetti.
Tiedän yhden lepakon, joka vaihtoi nimekseen Aku.