Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua enää laittaa ruokaa enkä syödä kotona.

Vierailija
11.08.2025 |

Ärsyttää kun kaikki sotku mikä kotona tulee johtuu syömisestä. Kaikki roskat, tahrat yms. Jos kävisi vaan ulkona syömässä niin ei tulisi sotkua ollenkaan. Tai sitten pitää vaan olla syömättä. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettinyt olen samaa joskus. Mulla nuo ajatukset vahvasti liittyy masennuksen pahentumiseen, ei taida terveet ihmiset kokea tuollaisia sotkuja niin vaikeiksi... Onko sulla siis mielenterveys kuitenkin ihan kunnossa? Jos ei ole mitään todettua mutta huomaat että jotain on ehkä pielessä, niin ala hoitaa itseäsi kaikin keinoin, tee asioita mitkä pitää mielen korkealla. 

Vierailija
2/6 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettinyt olen samaa joskus. Mulla nuo ajatukset vahvasti liittyy masennuksen pahentumiseen, ei taida terveet ihmiset kokea tuollaisia sotkuja niin vaikeiksi... Onko sulla siis mielenterveys kuitenkin ihan kunnossa? Jos ei ole mitään todettua mutta huomaat että jotain on ehkä pielessä, niin ala hoitaa itseäsi kaikin keinoin, tee asioita mitkä pitää mielen korkealla. 

On masennus DG kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat! Kun olin työssä, oli lounasetu, ja vielä verotusarvolla!

Nyt pitää tehä kaikki itte, tiskiä tulee ja joo, roskia!

Yritän tehä ettei tule hävikkiä mutta silti. ENkä osta valmista, koska ne on pahanmaksuisa!

Vierailija
4/6 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos olisi lähellä edullinen lounaspaikka, meilläpäin kirkon maksuton lounas kerran viikossa. Aikoinaan kävin lähipitseriassa kun maksoi vain 6e päivän pitsa.

Vierailija
5/6 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kulman ravintolan päivän keitto 2.50 e, ei siis paha ollenkaan. Kyseessä normaali ravintola, joka haluaa asiakkaita! :)

Itse teen kyllä mieluummin ruokani itse - tulee halvemmaksi ja roskatkin tulee vietyä (ja tiskattua) päivittäin.

Vierailija
6/6 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokata yhden astian ruokia.

Keitto- tai laatikkoruokia.

Oma suosikki on juustomunakas pannulla tai veneperunat uunissa lisukkeineen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän