Lue keskustelun säännöt.
Alkaakohan mun kuukautiset ollenkaan
03.04.2007 |
Nyt kp 32. Viikonloppuna oli pahoja vatsakipuja ja ajattelin että nyt ne alkaa mutta mitään suurempaa vuotoa ei tullut. Viikon verran on ollut pientä tiputtelua.
Olis se aika hienoa 1,5 vuoden yrittämisen jälkeen olla vihdoin raskaana:-)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla