Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheat muistot menkkojen alkaessa n.13v

Vierailija
03.04.2007 |

Olen vakaasti päättänyt, että kun omat tytöt tulee siihen ikään kerron menkkojen alkamisesta aika hyvin,

Itse en ainakaan muista, että itselle olis puhuttu mitään tai ainakin se on mennyt toisesta korvasta ulos.

Muistan aina kun järkytyin nukkumaan mennessäni, että verta vain tulee ja tulee, jotain talouspaperia koitin laittaa monia päällekäin.

Siteiden osto oli todella noloa, niitäkin aion ostaa aluksi.

Muutenkin se oli kamalan nolo asia, kun äiti alkoi sitten kysellä, että onko alkanut valehtelin, että ei ja äiti varsin hyvin tiesi että on.

Onko muilla tarinoita ja muistoja puolukoiden alkuajoilta

Tämä kuullostaa pe illan puhelinkontakti ohjelmalta: kyllä kansa muistaa :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa tiesin mitä ne on, mutta se tuli silti järkytyksenä. Äidille en myöskään voinut jostain syystä sanoa, oli niiiin noloa :))

Vierailija
2/4 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan olin jo odottanutkin niitä. Parhaalla kaverilla alkoi samaan aikkan. Äiti ja isä hommasi siteet ym. ja ihan avoimesti niistä puhuttiin. Ei jääny traumoja! Omille tyttärille aion puhua hyvissä ajoin ja positiiviseen sävyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin vähän kuukautisista. Siskon kanssa kerran oltiin menossa saunaan ja se huomasi verta mun housuissa ja selitti sitten miten toimitaan. Taisi kertoa mutsillekin. Häpesin kyllä menkkoja, enkä kertonut kavereillekaan ennen kuin vasta parin vuoden kuluttua.

Vierailija
4/4 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äiti oli joskus jotain puhunut, mutta oli mennyt ihan ohi. Sitten eräänä kauniina aamuna menkat alkoi ja minä aloin vollottamaan ihan hysteerisenä. Äiti kyseli, että mikä on, ja minä vaan sopotin, että verta tulee. Äiti kyseli, että mistä sitä tulee...

Jotenkin vaan panikoin niin huolella koko asiaa. Onneksi äiti hoiti tosi hyvin homman. Koulupäivän kuljin sellaisissa siteissä, joita äiti käytti, mutta iltapäivällä mentiin yhdessä äidin kanssa ostoksille, niin sain kokeilla useampia, että mitkä on parhaita. Toivottavasti kykenen itse yhtä luonnollisesti asian hoitamaan sitten omien tyttöjeni kanssa :)