Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä kysymys, mutta miten te kaikki varaudutte menkkojen alkamiseen?

Vierailija
03.04.2007 |

Eli tiedätkö tarkalleen milloin menkat alkaa? Tunnetko jostain, että kohta vuoto alkaa? Vai kuljetko side housuissa varuiksi päivätolkulla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa aina pari tuntia ennen menkkojen alkamista tuntua alavatsalla jomotusta ja pinna kiristyy :) Yleensä kuljen varuilta side pöksyissä 4-5 tuntia ennen menkkojen alkamista.

Vierailija
2/12 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no, sellaisen kahdesta viiteen päivään. sen verran kierto heittelee. tyhmäähän se on, mutta joskus on käynyt niin että farkut on olleet läpi veressä kun on kuukautiset yllättänyt. onneks en ollut hirveän kaukana kotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän sitten oviksesta laskea 2 vkoa eteenpäin. Menkkani alkavat niin pikkuhiljaa, ettei siteellä tarvitse varautua. Parina ekana päivänä tulee vain vähän ruskeaa tuhrua.

Vierailija
4/12 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kahdet menkat (niukat) viime kesänä, näillä välimatkaa toisistaan 75 vrk. sitä ennen mulla oli menkat joskus vuonna 2004.

muistaakseni päättelin myös pillereiden loppumisesta että menkat on alkamassa. siis silloin v. 2004 ja aikana ennen sitä.

mä tavallaan kaipaan menkkoja. ehkä jonain päivänä vielä minäkin..

Vierailija
5/12 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän tai pari voin kulkea kestoside housuissa, mutta jotenkin sen vaan tuntee... mulla kyllä alkaa toisi niukasti että huomaan vessassa pyyhkiessä että nyt on alkanut vaikka housuissa ei vielä ole mitään jälkeä :)

Vierailija
6/12 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kerkeän hyvin täydentää side ja tamppoonivarastot ennenkuin alkaa " tulla" .

myös ovulaation tunnen nykyisin todella selvästi. kipu kestää yhden päivän. harmi sinänsä, kun lapset on jo tehty!

Vierailija
7/12 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aavistan ja pärjään sillä että tarkistan usein tilanteen. Jos olen jossain missä ei pääse vessaan niin side varuiksi.

Vierailija
8/12 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään erityistoimia etukäteen, siteitä on aina mukana.

Vierailija
9/12 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin alkaa niin vähäisenä, etten varaudu mitenkään. Kun sitten alkaa merkkejä näkyä, pistän kuukupin paikalleen. Paljon kätevämpi kuin siteet tai tamponit.

Vierailija
10/12 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillereitä viimeiset puoli vuotta, joten tiedän aina suurinpiirtein päivän jolloin menkkojen tulisi alkaa. En laita sidettä enkä tampoonia valmiiksi, koska tunnen aina että nyt täytyy mennä vessaan ja aina olen onnistunut menemään ajoissa, paperiin tulee aina ekat veret :)

Vierailija
11/12 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas kuukuppi esittäytyy: pistän kupin sisuksiini sinä

päivänä kun alkaa siltä tuntua että menkat alkavat. Illalla

sitten tarkistan, onko kuppiin valunut mitään ja ennemminkin

jos kuppi ilmoittelee täyttyvänsä. Eipä tarvi mikään

hiostava rätti pöksyissä juoksennella :)

Vierailija
12/12 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi