Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvola kauhistuttaa

Vierailija
03.04.2007 |

Olen 6. viikolla raskaana mikä onkin ihana ja todella toivottu juttu. Neuvolaan en vaan ole vielä viitsinyt soittaa sillä hirvittää mennä sinne. Olen tosi ylipainoinen, bmi 36 ja pelottaa mitä terkka sanoo.

Esikoistani odottaessa painoin myös tosi paljon mutta nyt oon lihonut 10 kiloa lisää.

Ärsyttää että piti päästin itteni näin lihomaan.

Onko täällä ketään kohtalotovereita, ylipainoisia odottajia siis?

Jospa sitä huomenna uskaltais soittaa ja varata ajan ekalle käynnille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ala ahdistelemaan.

Vierailija
2/6 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jota siis on ollut välillä todella paljon :P.

Aika tavalliset jutut syömisistä sun muista, muttei mitään jeesustelua liikalihavuudesta. Tosi kannustava th ollut nyt kakkosen jälkeen, kun aloin pudottaa painoani :)!

Sokerirasitukseen passittavat kuitenkin, mutta minusta ihan hhyvä juttu sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän sitä niin kovasti. Aina en ole tällainen vaan ehkä jotain 5 tai 6 vuotta ja aiemmin olin normaalipainoinen mutta jotenkin vaan repsahdin ja PCO on ollut myös osa syy lihomiseen. En usko että saan terkalle sanottua pelkoani.

Sama terkka on kuin ekassa raskaudessa eikä silloin sanonut mitään ja kaikki meni raskaudessakin ihan hyvin. Sokerirasitus tehtiin tietysti ja tehdään nytkin. Hävettää vaan nää lisäkilot 3 vuoden aikana, varmaan ajattelee että kuinka laiska olen.

Tahtoo olla mieli herkässä ja tää paino asia vie iloa tältä raskaudelta.

- ap

Vierailija
4/6 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla BMI 38 eikä neuvolassa sanottu mitään pahaa

kun siellä eka kerran kävin tässä joku aika sitten. Katsottiin vaan tuo bmi ja terkka antoi vähän neuvoa katsella mitä syö. Muakin pelotti etukäteen tuo asia mutta turhaa se ainakin täällä neuvolassa on.

Vierailija
5/6 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihana paikka!!

Vierailija
6/6 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siellä Odotusaika-osastossa ketju ylipainoisille odottajille! :) Saat lukea vähän kokemuksia ja vertaistukeakin löytyy. Tervetuloa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän