Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvihaalarista heijastimet pois ja piposta vaarallinen pallo irti!

03.04.2007 |

Meikäläinenkin pääsee vuodattamaan, olen todella pettynyt Reiman laatuun. Talvihaalarista ensimmäisellä pesukerralla lähti heijastimet pois. Ostin vielä kun ajattelin et onpa kivat heijastimet ja niitä on sopivasti.

Välikausi piposta lähti valkoinen pallura irti ja löytyi lapseni 1 v suusta. Onneksi huomasin, mutta vaarallisia palluroita ompelevat huonoisti lakkiin.

Olen ihmeissäni Reiman laadusta, luulisi et sillä hinnalla saa kunnon tavaraa. Taidan vaihtaa muihin merkkeihin kun reklamaatioihinkin vastataan, mutta nihkeitä ovat korvaamaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 4 tai 5 haalarit menossa ja niitä on pesty!!! Ei ole moista kokemusta enkä ole muiltakaan kuullut. Oletko varma, että pesuaine ja pesuohjelma oli pesuohjeen mukainen, lämpötila oikea ja pistit

kuivausrumpuun/kaappiin vain sen kestävät haalarit???

Vierailija
2/11 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta tapausta että nämä " liimatut" heijastimet ovat lähteneet ekassa pesussa irti. Reima on selitellyt niitä " maanantaikappaleiksi" mutta ainakin meidän ystäpiirissä alkaa olla näitä " maanataikappaleita" vähän liikaa....

Ilmeisesti niissä on ollut valmistusvika eivätkä kestä pesua. Tiedän ainakin yhden tapauksen jossa reima hyvitti uuden puvun tilalle. Muille tarjouttu hyvitykseksi hattua tai hanskoja.

Luulen että tietävät Reimalla tämän heijastin " ongelman" mutta yrittävät tavoilleen uskollisena kiertää vastuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heijastimet suorastaan " karisseet" pois, eikä haalaria ole vielä edes kertaakaan pesty! Kyseessä babymallinen reimatec.... Tietääkö kukaan noista Reiman reklamaatiosta?

Vierailija
4/11 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime syksynä kaksi välikausipipoa, toisesta irtosi melko pian reima- merkistä otsalta e-kirjain ja i-piste. Tuntuu pikkuvialta, mutta on todella ruman näköinen, kun on tyhjä väli siinä..

Toisesta piposta lähti korvaläpät irti, niin että lerpattavat nyt molemmat yhdestä kulmasta hieman kiinni..

En jaksanut Reimalle alkaa lähettelemään..Vähälle käytölle ovat vaan jääneet. Uskaltaakohan niitä enää ostaa??! Reiman pipot ovat mielestäni vaan niin hyvännäköisiä..=)

Vierailija
5/11 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole Reimaa, mutta.. Teinä minä lähettäisin haalarit takaisin reklamaation ja vaatimusten kera. Eli " uusi haalari ja vähän äkkiä ja jotain hyvitystä kaupan päälle vaivasta mitä tästä tuli" . Heh, ei ihan tuohon sävyyn mutta tuolla tyylillä.

Monissa yhtiöissä toimii ja ilmaista tavaraa tulee hyvitykseksi.

Vierailija
6/11 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautin itse ostamani haalarin takaisn kauppaan mistä ostin, un reima lupasi hanskat tai hatun enä ollut siihen tyytyvänen. Sain rahat takaisin. Mikä oli oiken noin huonosta haalarista:)

Vierailija
7/11 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran tämän talven malleja. Sokos ja Stocka ainakin ovat velvollisia ottamaan tuotteen takaisin ja hyvittämään saman tien. Jesper Junioriin palautin kerran Legon kosteusuojahaalarin, kun oli aivan susi ja vetskarikin hajosi kahdessa viikossa. Myyjä ei suostunut ottamaan vastaan haalaria ja pyysi ottamaan yhteyttä maajantuojaan . Tosi ketkuilua tuollainen. Siihen pyrkivätkin, että ostaja menettää energiansa ja jättää reklamoimisen sen hankaluuden vuoksi siihen paikkaan.Mitäs sitten myyvät viallisia tuotteita. Mutta paha kello kauas kilkkaa. Kuten palstallakin reimatec on saanut pahasti siipeensä tänä talvena. Olen samaa mieltä, että polvet ei kestä enää mitään käyttöä teceissä.Meillä on kaksi reiman uutta välikausipipoa käytössä. Montakohan tupsua on jäljellä ekan pesun jälkeen??

Vierailija
8/11 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tämän talven Reimatec+ haalari kestänyt loistavasti kovaa käyttöä ja useita pesuja. En ole huomannut yhdenkään heijastimen irronneen.

Onkohan noita ongelmia tämän kevään välikausihaalareissa??? Sellaiset pitäisi nimittäin hankkia. Talvihaalarin oston taidan siirtää syksyyn.

Reimatec+ on mielestäni täysin hintansa arvoinen. Ostaisin välikausipuvunkin plussana, jos niitä olisi. On tuo käyttö sen verran tehokasta...

Vierailija
9/11 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo reimatecien ongelma kiinnostaisi

Vierailija
10/11 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kuluneet pahasti myös meidän viime talven reimatec baby-haalarista. Eikä haalari ole kuin kahdesti pesty. Samoin hupusta irtosi neppari ensimmäisellä kerralla kun (varovasti) sen irrotin.

Aika pettynyt olen kalliiseen haalariin ekä aio reimaa enää lapselle ostaa.

Vaikka pipoista meille on osunut vain loistokappaleita.

Vierailija
11/11 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastasivat viestiin jo samana päivänä, että kuinka heijastimien tulisi kestää jne... Hyvittävät hanskoilla ja hatulla.