Muita, joilla parisuhdetta ei tullutkaan, vaikka siltä näytti?
Mies vaikutti kiinnostuneelta, mutta alkoikin sitten vältellä. Minä ehdin jo lämmetä asialle. Oletin, ettei mies ole parisuhteessa, kun ei ole sormusta ja kun osoitti kiinnostusta minua kohtaan, mutta tiedä sitten onko. Ei olla siis tavattu muuten kuin työn merkeissä.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olet tavannut jotain miestä työn merkeissä, ja haaveilet jo jostain parisuhteesta? Onko siitä ollut puhetta edes?
Ei ole ollut, mutta mies on vaikuttanut kiinnostuneelta. Miksi tekisi niin, jos mielessä ei olisi parisuhde? Ap
Ttähän mäki halusin vastausta!!
Mies ei halunnut vakavampaa, mutta halusi seksiä? Vähänkin ihastuneelta naiselta sitä saa helposti.
Eikö parisuhteeseen asti pääseminen ole jo ihan toinen juttu kuin kevyt tapailu? Pitää sitten vain hyväksyä että tämä tapailu ei johtanut parisuhteeseen.
Ai parisuhdetta? Tiesithän että miehissä on yleinen alalaji, jotka luulevat että naiselle pitää luvata kuu taivaalta, vihjailla avioliitosta, romanttisista lomista jne. vain saadakseen seksiä? Jostain syystä nämä eivät voi suoraan ilmaista toiveitaan / etsiä sellaista naista joka myös haluaa pelkkää seksiä, vaan kuvittelevat toimivansa jotenkin oikein antamalla väärän käsityksen.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa jo mennä usko miehiin. Mikseivät he voi toimia rehellisesti? Miksi pitää esittää kiinnostunutta, kun työ ei sitä mitenkään erityisesti vaadi? Miksei voida kohdella toisiamme kunnioittavan etäisesti, miksi pitää leikkiä jotain flirttiä ja herättää tunteet toisessa jos ei itse ole kuitenkaan tosissaan? Ap
Ap, tämä alkaa olla jo ihan naurettavaa. Te ette olleet parisuhteessa, te ette edes käyneet kertaakaan treffeillä! Koita nyt hyvä ihminen ryhdistäytyä.
Sillä on varmaan verkot vesillä vähän joka suunnalla. Iskee silmää sinulle, väläyttää hymyn toisaalle, laittelee hauskoja viestejä kolmannelle, ja syvällistä tilitystä seuraavalle. Mutta lopulta nämä pelailijat jäävät yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa jo mennä usko miehiin. Mikseivät he voi toimia rehellisesti? Miksi pitää esittää kiinnostunutta, kun työ ei sitä mitenkään erityisesti vaadi? Miksei voida kohdella toisiamme kunnioittavan etäisesti, miksi pitää leikkiä jotain flirttiä ja herättää tunteet toisessa jos ei itse ole kuitenkaan tosissaan? Ap
Ap, tämä alkaa olla jo ihan naurettavaa. Te ette olleet parisuhteessa, te ette edes käyneet kertaakaan treffeillä! Koita nyt hyvä ihminen ryhdistäytyä.
En ymmärrä, mitä viestilläsi tarkoitat. Mitä ihmeen ryhdistäytymistä haluat? Ne parisuhteethan alkavat juuri sillä tavalla, että joku osoittaa kiinnostustaan. Siitä se vähitellen lähtee, jos on lähteäkseen. Suurimman osan kanssa ihmisiä käyttäydytään ihan ns. normaalisti, ei tule mitää oloa että onkohan tuo kiinnostunut. Tässä nimenomaan tuli, koska mies käyttäytyi eri tavalla kuin yleensä työpaikalla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sillä on varmaan verkot vesillä vähän joka suunnalla. Iskee silmää sinulle, väläyttää hymyn toisaalle, laittelee hauskoja viestejä kolmannelle, ja syvällistä tilitystä seuraavalle. Mutta lopulta nämä pelailijat jäävät yksin.
No onhan minullakin ja sovellukset ja kaikki, mutta hän oli lempparini. Pitkä ja hyvin toimeentuleva. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä tällaiset pelailijat tunnistaa? Toivoisin rehellistä ja kunnollista miestä, jos parisuhteeseen päädyn. En haluaisi sotkeentua johonkin flirttiä harrastavaan häntäheikkiin, koska itse olen tosissani. Kokemukseni deittimarkkinoilta vaan on sen verran vähäinen, että pelkään joutuvani pettymään vielä moneen kertaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olet tavannut jotain miestä työn merkeissä, ja haaveilet jo jostain parisuhteesta? Onko siitä ollut puhetta edes?
Ei ole ollut, mutta mies on vaikuttanut kiinnostuneelta. Miksi tekisi niin, jos mielessä ei olisi parisuhde? Ap
Mies ei halunnut vakavampaa, mutta halusi seksiä? Vähänkin ihastuneelta naiselta sitä saa helposti.
Mitä väärää siinä on jos nainen haluaa seksiä? Eikö mies ole tuossa se helppo lutku jos ei ole edes ihastunut mutta on valmis seksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran ns. seurustellut miehen kanssa, joka vakuutti rakkauttaan, muttei kuitenkaan halunnut ottaa (eikä ottanut) avioeroa muka taloudellisista syistä. Seksi kanssani kyllä kelpasi erittäin hyvin. Olin hyvin nuori enkä tajunnut kuviota. Ei KOSKAAN enää tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan minullakin ja sovellukset ja kaikki, mutta hän oli lempparini. Pitkä ja hyvin toimeentuleva. Ap
Mene provoilija pois täältä.
Oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väärää siinä on jos nainen haluaa seksiä? Eikö mies ole tuossa se helppo lutku jos ei ole edes ihastunut mutta on valmis seksiin?
Halusin sormuksen ja jäädä kotiäidiksi suurilla tuloilla. Ap
Kun oma kohtalo on ollut aina se, ettei ole saanut mahdollisuutta edetä toisen kanssa niin, että Yhdessä olisi voinut elää ja olla parusuhteessa, niin olen alkanut jo tulla ni-in epäluuloiseksi, että jos joku joskus vielä haluaisikin osoittaa minua kohtaan kiinnostusta, niin en tiedä miten sen osaisin ottaa vastaan, etren omalla käytökselläni pilaisi ja torjuisi häntä vain siksi, että en enää haluaisi olla taas se, joka saa itse kuulla, ettei toinen ollutkaan kiinnostunut tai halukas jatkamaan samaan suuntaan kanssani
Sanoo, ehkä, että haluaisi olla ystävä tai kenties kaveri; enkä minä tiedä sanooko hän näkn vain koska, ainakin hienman yrittäisi sanoa ja antaa pakkinsa tahdukkaammin kuin sanomalla vain hyvästit tai näkemiin ja kenties hyvää päivän jatkoa tsi tulevaa yötä
Vai ihanko oikeasti haluaisi vielä joskus kuulla tai kenties joskus vielä viettää aikaa kanssani.Soittaisi ja kysyisi tai tulisi käymään. Ehkä vastaiisi minullekin, jos soittaisin tai laittaisin viestin.
Tai pitäsi minua pöllönä lun en muka olisi ymmärtänyt, että hän halusi vain erota ja lopettaa jos mitään edes koskaan välillämne alkoikaan ja jatkaa elämäänsä ilman minua vähän fiksummin kuin hän, joka olisi halunnut ghostata ja kadita sanomatta sanaakaan, lähettämättä edes viestiä, jossa olisi hyvästellyt , ehkä kiittänyt ai jorain.
Vierailija kirjoitti:
Kun oma kohtalo on ollut aina se, ettei ole saanut mahdollisuutta edetä toisen kanssa niin, että Yhdessä olisi voinut elää ja olla parusuhteessa, niin olen alkanut jo tulla ni-in epäluuloiseksi, että jos joku joskus vielä haluaisikin osoittaa minua kohtaan kiinnostusta, niin en tiedä miten sen osaisin ottaa vastaan, etren omalla käytökselläni pilaisi ja torjuisi häntä vain siksi, että en enää haluaisi olla taas se, joka saa itse kuulla, ettei toinen ollutkaan kiinnostunut tai halukas jatkamaan samaan suuntaan kanssani
Sanoo, ehkä, että haluaisi olla ystävä tai kenties kaveri; enkä minä tiedä sanooko hän näkn vain koska, ainakin hienman yrittäisi sanoa ja antaa pakkinsa tahdukkaammin kuin sanomalla vain hyvästit tai näkemiin ja kenties hyvää päivän jatkoa tsi tulevaa yötä
Vai ihanko oikeasti haluaisi vielä joskus kuulla tai kenties joskus vielä viettää aikaa kanssani.Soittaisi ja kysyisi tai tulisi käymään. Ehk
Se on valinta että joko siedät omaa epämukavaa tunnereaktiota sen kun sitä kestää tai et siedä ja loukkaat toisia siitä johtuvalla käytökselläsi.
Siis miten kiinnostuneisuus edes tarkoittaisi, että haluaa parisuhteen? Kai sitä nyt voi olla kiinnostunut ihan muuten vaan miettimättä heti jotain seurustelua.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten kiinnostuneisuus edes tarkoittaisi, että haluaa parisuhteen? Kai sitä nyt voi olla kiinnostunut ihan muuten vaan miettimättä heti jotain seurustelua.
Liittyiskö nykyajan ghostauskulttuurii
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä olla kiinnostunut vaikka kenestä, mutta toisen ympärillä pörrääminen alkaa olla kiusaamista siinä vaiheessa, kun ei ole aiettakaan mennä pidemmälle. Se kiinnostuksen kohde voi nimittäin luulla, että tässä saattaisi olla se elämän mies/nainen.
Vierailija kirjoitti:
Siis millä tavalla kiinnostunut jos ei parisuhdemielessä?
Oliko kuitenkin komea pitkä mies. Olit kai neljännellä varasijalla koska miehellä muitakin naisia.