Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joilla parisuhdetta ei tullutkaan, vaikka siltä näytti?

Vierailija
10.08.2025 |

Mies vaikutti kiinnostuneelta, mutta alkoikin sitten vältellä. Minä ehdin jo lämmetä asialle. Oletin, ettei mies ole parisuhteessa, kun ei ole sormusta ja kun osoitti kiinnostusta minua kohtaan, mutta tiedä sitten onko. Ei olla siis tavattu muuten kuin työn merkeissä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi näin, mutta tuhlasin tähän aikaa 4 vuotta. Oletin koko ajan, että me ollaan parisuhteessa. Sitten jotain elokuvaa katsoessa, jossa oli tietynlainen pariskunta, kommentoin jotain että ihan kuin meidän suhteessa. Mies oli ihan että häh, missä? Mä olin niin että meidän parisuhteessa. Mies totesi, että ei hän missään vtun parisuhteessa ole, eikä aio koskaan ollakaan. Hän on kuulemma vapaa sielu, eikä aio koskaan sitoutua.

Kun mainitsin, että mehän puhuttiin näistä silloin alussa ja kerroin että haluan vakiparisuhteen ja perheen, ja että hän myönteli ja halusi jatkaa kanssani. "No mä olin aika usein kännissä niillä meidän treffeillä" oli vastaus. Kiitti vaan mulkvisti.

Vierailija
42/42 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa jo mennä usko miehiin. Mikseivät he voi toimia rehellisesti? Miksi pitää esittää kiinnostunutta, kun työ ei sitä mitenkään erityisesti vaadi? Miksei voida kohdella toisiamme kunnioittavan etäisesti, miksi pitää leikkiä jotain flirttiä ja herättää tunteet toisessa jos ei itse ole kuitenkaan tosissaan? Ap

Ap, tämä alkaa olla jo ihan naurettavaa. Te ette olleet parisuhteessa, te ette edes käyneet kertaakaan treffeillä! Koita nyt hyvä ihminen ryhdistäytyä.

En ymmärrä, mitä viestilläsi tarkoitat. Mitä ihmeen ryhdistäytymistä haluat? Ne parisuhteethan alkavat juuri sillä tavalla, että joku osoittaa kiinnostustaan. Siitä se vähitellen lähtee, jos on lähteäkseen. Suurimman osan kanssa ihmisiä käyttäydytään ihan ns. normaalisti, ei tule mitää oloa että onkohan tuo kiinnostunut. Tässä ni

Niin, ne parisuhteet lähtevät vähitellen jos ovat lähteäkseen. Tässä nyt kävi niin ettei ollut lähteäkseen. Ei jokainen flirtti tai kiinnostus johda suhteeseen, joten mikä se asia on mitä mies nyt teki väärin? Eihän hänkään voi etukäteen tietää mihin mikäkin johtaa ja kenestä kiinnostuu syvemmin.

- eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla