Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi oma aika ei piristäkään vaan tekee vihaiseksi?

Vierailija
21.09.2008 |

Eli tilanne on seuraava: kun pääsen itsekseni johonkin, en osaakaan nauttia siitä. Kun palaan vaikkapa ostosreissulta kotiin, tunnen suunnatonta ärtymystä. Muut perheessä eivät tätä ymmärrä, sillä juurihan äiti sai olla hetken itsekseen. Paluu arkeen ja kotihommiin ketuttaa vaan niin paljon, että monesti jättää mieluummin jopa koko reissun tekemättä kun ei halua pahoittaa mieltään enempää. Analyyseja tästä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oma aika on harvinaista niin ehkä siitä sitten yrittää ottaa liikaa irti ja kun ei onnistu alkaa ottaa päähän.

Vierailija
2/4 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan niin, että mitäpä auttaa tuntipari shoppailua tms., kun sama "paska" jatkuu taas. Ja usein vielä pahempana.

Ihan eri fiiliksiin pääset, jos saat viettää omaa aikaa omassa siistissä kodissa tehden mitä huvittaa ilman velvollisuuksia.

T.kokemusta on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n teksti oli kuin omaani. Ns. omalla ajalla (jota tosiaan on äärimmäisen harvoin!) alkaa jossain vaiheessa harmittaa, kun tämä ihanuus kohta loppuu. Kaupungilla kierrellessäkin tarvii koko ajan kytätä kelloa, eikä pysty nauttimaan olosta yhtään kun koko ajan on takaraivossa ajatus, että vielä tunti, vielä puoli tuntia, vielä vartti kun tarvii lähteä kotiin. Ja kotona ärsyttää koko lopun päivää, kun tuntuu siltä, että muut olettaa mun olevan nyt niin levännyt ja hyvinvoiva kun olen just saanut olla rauhassa itsekseni. Ja itsestä tuntuu että samasta syystä ei sais pariin viikkoon valittaa mistään. Parempi on, kun ei koskaan lähde minnekään!

Vierailija
4/4 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin nautin joka hetkestä, TÄSSÄ JA NYT enkä mieti menneitä enkä tulevia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme