Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on skitsofrenia

Vierailija
09.08.2025 |

Nyt on alkanut tuntua, että olen myös kehitysvammainen. Kun miettii elämää taaksepäin niin tuntuu, että olen vammainen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia harhasi ovat/ovat olleet 

En voi kertoa tässä niistä.

Itse uskon että psykoosi on osittain henkimaailman hommia. Joku verho tämän ja sen todellisuuden välillä on ohentunut/revennyt psykoosissa. Ainakin itselläni. Tämän sanominenkin toki kuulostaa psykoottiselta. 🙄

Ei psykoosi ole mitään henkimaailman hommia, vaan asiat jotka normaalisti käsiteltäisiin unessa tapahtuu hereillä ollessa. Aivot eivät erota unta ja todellisuutta.

Entä pelko siitä, että muut haluaa murhata sut? Tai näet outoja ihmisiä/hahmoja joita ei ole?

Vierailija
22/22 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia harhasi ovat/ovat olleet 

En voi kertoa tässä niistä.

Itse uskon että psykoosi on osittain henkimaailman hommia. Joku verho tämän ja sen todellisuuden välillä on ohentunut/revennyt psykoosissa. Ainakin itselläni. Tämän sanominenkin toki kuulostaa psykoottiselta. 🙄

Ei psykoosi ole mitään henkimaailman hommia, vaan asiat jotka normaalisti käsiteltäisiin unessa tapahtuu hereillä ollessa. Aivot eivät erota unta ja todellisuutta.

Entä pelko siitä, että muut haluaa murhata sut? Tai näet outoja ihmisiä/hahmoja joita ei ole?

Luetko lehtiä tai katsot televisiota? Riittää että luet vaikka murhasta netistä. Niin se sekoittuu todellisuuteen. Monen elämä rauhoittuu kun ottaa lakkaa katsomasta murhsdokumentteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi