Jaha, tupakkateollisuus on iskenyt influenssereihin.
Miten naiivi juttu Iltasanomissa tupakan nousemisesta julkkisten somekuviin. Tupakkateollisuus kärvistelee, koska nykynuoret ja -aikuiset ovat hylänneet syöpäkääryleet aikoja sitten. Nyt kuulemma on nähtävillä tupakan nousu uudelleen nuorison suosioon, koska somessa näkyy näitä. Somessa esitellään aika montaa muutakin asiaa, kun joku vähän sponsoroi. Onkohan jutun kirjoittaja Siiri Julkunen koskaan kuullut koskaan kaupallisesta yhteistyöstä? Toimittajana hän olisi voinut kirjoittaa kriittisen jutun, nyt hän lähti esittelemään hienoja tupakka-glamour-kuvia. Todella erikoista ja mautonta.
Vai toimiiko tupakkamahtien kaupallinen yhteistyö myös Ilta-Sanomien suuntaan?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä päivänä, kun Suomi julistautuu savuttomaksi, niin minä aloitan tupakanpolton.
Kielletty hedelmä maistuukin parhaalta.
Olin teini tai nuori aikuinen, niin meidän 7 henkisestä perheestä 6 tupakoi. Meillä alaikäiset sai tupakoida.
Elettiin eri aikaa toki ja tupakointi oli yleisesti hyväksyttyä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoivia ihmisiä on ollut aina, pitäkää huoli vain omista asioistanne ja antakaa nyt jo ihmisten elää rauhassa.
Tupakka ei ole vaarallista ihmiselle.
Te valitatte elämän piloille, valittajat hiljaisuuteen.
"Tupakka ei ole vaarallista ihmiselle". Mistä näitä imbesillejä sikiää palstalle, vai trollaatteko vain?
Olen polttanut kohta 40 vuotta. Eikä mitään vaaraa ole ollut. Mistä keksit tuollaista.
Siunausta. Sitä tulet tarvitsemaan.
En tarvitse. En kuulu kirkkoon.
Moni turvautuu etsimään apua jopa uskonnoista kun tupakka eräänä päivänä näyttää vaarallisuutensa.
Tupakka ja mainonta somessa kiellettävä lailla. Firmat keräävätmiljardivoitot. Ihmiset saavat ikuisen yskän ja hitaan kuoleman. Yhteiskunta maksaa miljardimenot
Olin teini tai nuori aikuinen, niin meidän 7 henkisestä perheestä 6 tupakoi. Meillä alaikäiset sai tupakoida.