Ei helvetti. Taas iskee joku flunssa.
Edellinen juhannuksen tienoilla ja tänään taas on kakutus kurkussa. Lomaakin ois vielä ens viikko. Kivasti menee varmaan taudin kourissa.
Sinkkitabletit käytössä ja c-vitamiini mut eipä taida auttaa. Eivät auttaneet edelliselläkään kerralla.
Kommentit (6)
Lomalla hyvä aika sairastaa. Nyt vaan lepoa ja nestettä sekä peitto päälle. Viikossa ehdit kyllä parantua kun annat kehon rauhassa potea.
Minä olen oppinut varovaisemmaksi. Pidän turvaväliä. Viime syksynä sairastin 3 flunssaa putkeen ja viimeinen oli vuodenvaihteessa. Kyllästyin olemaan jatkuvasti sairaana. Mitkään sinkkitabletit ja vitamiinit ei auta, olen kokeillut kaiken. Mikä on auttanut, niin pysyy kauempana ihmisistä. Olin nytkin kesällä festareilla yhden päivän ja vältin koko ajan ruuhkia. Katsoin, että säilyy väli toisiin ihmisiin. Leffassa laitoin ihan maskin päähän. Ajattelin, että sana se, katsooko muut, mutta maski päässä on oikeus istua. Pesen myös käsiä usein. Kun käyn kaupassa, olen ottanut tavaksi pestä kädet heti kotiin tultua. Työpaikalla pyyhin desinfiointiliinoilla näppiksen usein, myös oman työhuoneen ovenkahvat ja katkaisimet.
Oletko tekemisissä pikkulasten kanssa?
Mä saan helposti flunssia, niin olen tarkka missä kyläilen.
Olen ollut lomalla 2 viikkoa ja normaalisti käynyt kaupassa 1-3 krt/vko. Muuten ulkoillut virkistysalueilla joissa ei ole ollut muita lähettyvillä. Kädet pesen aina lämpimällä vedellä ja saippualla kun tulen kotiin, samoin joks vessakäynnin jälkeen. Näin olrn toiminut jo vuosikymmeniä.
Kotona asuva lapsi sairastui torstai iltana. Ilmeisesti tarttui nopeasti minuun.
Ärsyttää kun kun osa lomasta menee sairasteluun. Mulla kun melkein aina kaikki taudit painuu keuhkoputkiin.
Ap
Mulla kans just flunssa. Ihan yllättäen alkoi alku viikosta, en ollut käynyt juuri missään.
Onko sun immuunijärjestelmä tuhottu piikeillä??