Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Fillarimerkkisi?

Vierailija
03.04.2007 |

Scott Atacama

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pari Monarkia, pojalla Monark, Sarda ja Nopsa ja miehellä Nishiki ja toiseksi katsellaan just Inseraa. Ei taideta olla kovin merkkiuskollisia siis.

Vierailija
2/10 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

melba:

Mulla pari Monarkia, pojalla Monark, Sarda ja Nopsa ja miehellä Nishiki ja toiseksi katsellaan just Inseraa. Ei taideta olla kovin merkkiuskollisia siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras pyörä ikinä!! Pois en vaihtaisi!

Vierailija
4/10 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sen määrää mikä pyörän merkki on? mun pyörän runko on gary fisher-merkkiä, vaihteet on kai jotkut perus-shimanot ja muista osista en mee sanomaan mitään. ei siis oo tehtaan paketista tullut vaan koottu liikeessä osista. mutta vastaanko mä nyt oikeaoppisesti että pyöräni on gary fisher, kun kyljessä niin lukee?

(vielä pahoittelen, mä oon just menossa nukkumaan. syön eka vähän jätskiä ja toivon että joku fiksumpi vastaisi tähän mun kysymykseen eikä haukkuis mua kovin julmin sanakääntein.)

Vierailija
5/10 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojalla tosiaan kolme pyörää, kun meillä on itsellä kaksi asuntoa (joo, no ei niin hienoa kuin miltä kuulostaa ;-), joissa on kiva olla fillarit ja lisäksi pojalla on isänsä luona vielä kolmas fillari. Silloin kun olin yh, niin oli kyllä varsin mukava ostaa kolmeen asuntoon fillarit, onneksi on käytettynäkin löytynyt hyviä fillareita.

Vierailija
6/10 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko perheellä.

Vierailija
7/10 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa, jolla laatufillari (Cännäri=).

Vierailija