Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enpä ole tiennytkään että Pähkinäisten saari

Vierailija
09.08.2025 |

kuuluu Saaristomeren kansallispuistoon.

Näin nyt kuitenkin väitetään. Minä olen tähän asti luullut että kansallispuistoihin kuuluvat vain ne alueet, jotka ovat esim. kartalla kansallispuistoksi merkitty... Mun mielestä Pähkinäinen ei ole kansallispuistoksi merkitty, vaikka siellä toki onkin luonnonsuojelualuetta saaren kamaralla.

Jaa. Eli siis nyt on ymmärrettävä että koko Saaristomeri on kansallispuistoa, vaikka siellä sitten on täysin mökitettyjä saaria ja niin edespäin.

Ok.

Mut siis jos sitten kansallispuiston vesialueellekin on olemassa rajoituksia, niin juu, kaipa tuolla on sitten kaikenlaiseen ihmsien toimintaa Pähkinäisten kohdallakin tai niitten asuttujen mökkisaarten kamaralla olemassa rajoituksia vaikka se mökkisaari ei olisi mitenkään luonnonsuojelualueeksi merkitty.

Just.

No, kun herra sanoo, että Saaristomeren kansallispuistossa Pähkinäisten saarella tehdään sitä ja tätä niin kai se sitten on uskottava että saari on kansallispuistossa. Karttoihinhan ne kansallispuiston rajat saa näkyviin, nettikartoissa siis, mun mielestä se raja tämän puiston kohdalla ei kyllä Pähkinäisiin ulotu.

Mut mä olen väärässä sitte!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinäsaaren rauha. Siellä selällähän se Lalli jyräs sen piispan tai jotain.

Vierailija
2/2 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Tosi mielenkiintoista.😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla