Mitä tehdä kun tilillä ei ole rahaa ja kaapit tyhjänä ruuasta ja on nälkä?
Ei ole ketään keltä pyytää ruokaa. Pitääkö tässä alkaa metsästämään sammakoita?
Kommentit (24)
Mene keräämään mustikoita tai pulloja.
Näläntunne häviää kun paastoaa n kolme vrk.
Käy keräämässä pulloja/tölkkejä, palauta ne, osta saamillasi rahoilla makaronia/perunaa/puurohiutaleita/hernekeittoa, niin saat pikaisesti vatsasi täyteen.
Silloin pitää olla nöyrä ja lähteä kerjuulle, joku hyväsydäminen ihminen voi antaa vaikka leipäpalan tai jämiä ruokakaapistaan. Tai jos ei kykene niin juo vettä hanasta muutaman päivän ja kun alkaa menemään heikkoon kuntoon niin soittaa 112 ja sitten pillit ulvoen ensiapuun.
Yksi vaihtoehto ennen näitä on mennä keräämään metsän antimia kuten marjoja ja sieniä jos löytyy. Yksi ravintoaine mitä varmasti löytyy on nokkoset ja niistä sitten keittämään nokkoskeittoa.
Jos olet hoikka ja komea nuori mies niin helposti tienaat seksillä rahaa.
Mene töihin ja opettele suunnittelemaan rahankäyttöä.
Tuosta vähän lukemista. Siinä on vastaus kysymykseesi.
Hanki perusvarasto etukäteen. Näinä aikoina on suunniteltava kaikki pärjääminen.
Lainaat tietysti tutuilta niinkuin me kaikki joilla on normaalit välit läheisten kanssa.
Metsät on mustikoita ja kanttareita täynnä.
Mulla olis ruokaa, mut ei ketää tuu syömään. Voi ku olis kiva saada ruokaseuraa. mummu
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis ruokaa, mut ei ketää tuu syömään. Voi ku olis kiva saada ruokaseuraa. mummu
Mä voin tulla, samalla tehään vähä muutaki kivaa? ;)
M19
Laita makkispekkikset airfryeriin ja vartin päästä syömään. Ei tarvitse edes esilämmittää.
Visiitti Gazaan saattaisi toimia. Sieltä tultua voisi kotipuolessa hyvinkin löytyä JOTAIN suuhunpantavaa ;)
KONALAN JAUHELIHAMIES POISTOON JA SUKSI SUOHON
Jospa söisit jotain.