Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä jolla ei ole astianpesukonetta, miksei?

Vierailija
09.08.2025 |

.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö paikkansa että astianpesukone säästää vettä, pari tuntia jauhaa ja vaihtaa vettä😉Inhottaa kerätä likaisia astioita haisemaan ja vielä enemmän pestä vajaita koneellisia .

Vierailija
22/25 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kaliita astioita. Konepesu-aine tuhoaa ne. Vain jonkun kattilan ,uunilasivuuan voisi pestä.

Ja joskus ollut pieni keittiö ja tarvitsee säiltystilaa kausiastioille jne. Noi ehkä syyt. Huoneiston ostossa voi suunnitella keittiönsä,onko avokeittiö vai seinä, onko yläkaapit jne ja se kone. Nyt on kone jota kerran viikossa max käyttää jos käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suosia biohajoavia konetiskiaineita.

Vierailija
24/25 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme tähän rivitaloon perusparannuksen jälkeen viime vuonna. Tarkoitus oli ostaa tänne astianpesukone, mutta muiden asukkaiden valitus sai meidät muuttamaan mielemme. 

Tänne tuli omituinen high tech -hana ja siihen mätsäävä astianpesukoneliitäntä. Liitäntään kuuluu paristoilla toimiva "haistelija", joka ilmoittaa vesivuodoista. Paristojen pitäisi kestää vuosia, mutta eräät joutuivat vaihtamaan jo viiden viikon kuluttua, kun merkkiääni alkoi huutaa. Paristojen vaihto on tehty erittäin hankalaksi. Näitä samanlaisia tapauksia tuli useampia, jonka jälkeen totesimme, että mieluummin pesemme astiat edelleen käsin, kiitos. 

Sitä paitsi meidän pitäisi ostaa huomattavasti enemmän astioita kun meillä on nyt, koska eihän puolityhjää konetta kannattaisi käyttää. Olisimme sen kyllä tehneet, jos olisi ollut vanhanaikainen liitäntä koneelle ja olisimme koneen ostaneet, mutta näin ollen rahat säästyvät siitäkin asiasta. 

Vierailija
25/25 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha talo, jossa ei ole pesukoneliitäntää keittiössä. Eli siis hanaa/liitäntää pesukoneelle. Ei myöskään mahtuisi mitenkään järkevästi ellei purkaisi kaapistoja, siirtäisi hellaa ja pistokkeita.

Pöytämallin konetta olen katsellut. Johon siis lisätään itse vesi ja poistoputki menee altaaseen. Mahtuu pieni määrä astioita. Mutta on todella kallis, vähintään 200-300 euroa.

Minä olen tiskannut jo yli 10 vuotta 3-5 henkilön astiat käsin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi