Nainen, pitääkö miehen vehje olla aina putipuhdas?
Pitääkö aina mennä sänkyyn pesun kautta vai kelpaako eilen pesty vehje?
Kommentit (27)
Jo aikojen alusta 70-luvulla vaimo passitti pesemään kullin aina ennen seksiä ja sillä menty koko ikä. Mutta vastaavasti vaimo on myös mielellään imutellut kulliani aina ennen yhdyntää. Joten minulle on sopinut.
Tiskaamattomat ja haisevat vehkeet munavoilla mausteteisena
On tänä iltana superhottia.
Ei kyllä haiseva vehje toimi olleenkaan, ei tarvi ihan just ennen seksiä pesty olla mutta mitään kunnon hajua niin ei kiitos. Omalta mieheltä imisin vaikka vähän haisis kun hän kiihottaa mua muutenkin tosi paljon (ja nuolen pyllyn syvältä sun muuta vähän pervoa) mut puhdas on paras! En ole omaa rakastani kyl ikinä yhtään haisevana kokenut (leikattu nuorena) ja hyvä näin, pitäisi olla varmaan monta päivää pesemättä.
Pimpit, kullit ja pyllyt aina puhtaina ja paljaina sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Pimpit, kullit ja pyllyt aina puhtaina ja paljaina sänkyyn.
Ja hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Jo aikojen alusta 70-luvulla vaimo passitti pesemään kullin aina ennen seksiä ja sillä menty koko ikä. Mutta vastaavasti vaimo on myös mielellään imutellut kulliani aina ennen yhdyntää. Joten minulle on sopinut.
Go Pate Go!
Onneksi oma vaimo ei vaadi tuota. Johan siinä loppuisi rahat, kun koko ajan pitäisi seisoa suihkussa. Mutta me ollaankin maalla, täällä joskus hiki haisee, mutta peitto: se heiluu.
Käydään me silti välillä pesullakin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oma vaimo ei vaadi tuota. Johan siinä loppuisi rahat, kun koko ajan pitäisi seisoa suihkussa. Mutta me ollaankin maalla, täällä joskus hiki haisee, mutta peitto: se heiluu.
Lauataina saunassa. Samalla kun vaihdetaan puhtaat alusvaatteet seuraavaa viikkoa varten.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Tekosyitä-
Minuutissa pikasuihku. Kaikki pesty. Kokeile.
Vierailija kirjoitti:
Maalla ollaan mekin, ulkosauna ja kantovesi. Kyllä lämpiää vesi ja sauna talvella joka toinen päivä ja siinä välissä lämpimällä vedellä aina alapesu ja kainalot.
Hiki saa haista mutta en tarjoaisi päivään pesemätöntä pillua nuoltavaksi enkä halua päivän työhaalareissa muhinutta munaa suuhun vaikka mies on kuinka rakas ja kiihottava. Hän onneksi kyllä on aina ihan itse huolehtinut hygieniasta, ei ole tarvinnut koskaan huomauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä haiseva vehje toimi olleenkaan, ei tarvi ihan just ennen seksiä pesty olla mutta mitään kunnon hajua niin ei kiitos. Omalta mieheltä imisin vaikka vähän haisis kun hän kiihottaa mua muutenkin tosi paljon (ja nuolen pyllyn syvältä sun muuta vähän pervoa) mut puhdas on paras! En ole omaa rakastani kyl ikinä yhtään haisevana kokenut (leikattu nuorena) ja hyvä näin, pitäisi olla varmaan monta päivää pesemättä.
Jos himot ja halut ovat tapissa niin silloin ei hajutkaan aina haittaa.. pikemminkin niitä ajattelee silloin tuoksuina. Näin ainakin miehenä jos näkee naisen kauneimpana koko maailmassa sillä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauataina saunassa. Samalla kun vaihdetaan puhtaat alusvaatteet seuraavaa viikkoa varten.
Ei, saunotaan joka päivä. Mutta ei tuossa sinunkaan skenaariossa mitään vikaa ole. Ajattelen usein vaan miten nykyihminen on aivopesty tässä somen ja mainosten maailmassa. Pitää olla muotivaatteet, älykello, kuntosalijäsenyys, hiukset viimeisen päälle hajusteet, kosmetiikkaa myös miehellä. En osaa samaistua, olen ihan eri maailmassa, vaikka kaupungissa olenkin myös asunut.
Joku myöskin vastasi, että ei tuo alapesu vie kuin minuutin. Varmaan niin, mutta miksi, kun kumpikaan ei sitä vaadi. Eikä kumpikaan ole kuitenkaan mitenkään vielä sairastunut toisen "likaisuudesta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos himot ja halut ovat tapissa niin silloin ei hajutkaan aina haittaa.. pikemminkin niitä ajattelee silloin tuoksuina. Näin ainakin miehenä jos näkee naisen kauneimpana koko maailmassa sillä hetkellä.
Jos himot on tapissa niin mennään viipymättä perulle,että pysyy tarjoamaa puhdasta kullia imettäväksi. Pesu pillupuhelimella ei vie kuin hetken.
Onko niin tarpeellista jos eukko vaatii ensin kakkoseen panoa ja lupsauttaa siitä kikulin sujuvasti suikkiin..?
Pitää olla puhdas. Mulla ainakin menee tunnelma ja halut jos penis haisee kuselta ja juustolta. Itsekään en tarjoaisi pesemätöntä piirakkaa miehelleni.
Suuhun en ottaisi miehen eilen pestyä vehjettä. Kyllä sillä panna sais. En itsekään antaisi nuolla jos en oo just pessy.
Vierailija kirjoitti:
Suuhun en ottaisi miehen eilen pestyä vehjettä. Kyllä sillä panna sais. En itsekään antaisi nuolla jos en oo just pessy.
Piirakka on parasta pesemättömänä. Vaimo on onneksi jo oppinut.
Sänkyyn suihkunraikkaana- kyllä, kiitos!