🥸Muumit ja niihin liittyvät oheistuotteet ovat todella typeriä
Ja ihmiset käyttävät satoja tai jopa tuhansia euroja typeriin mukeihin, joita säilyttävät lasivitriineissä lukkojen takana, ja joita ei saa käyttää! Hölmöläisten hommaa.
Kommentit (35)
Opettele buddhalaisuutta, niin et ottaisi tätäkään näin tosissaan ja olisit siten onnellisempi.
Ulkomainen viihde ja Marvel-kakka on sitten se mitä halutaan ihannoida. Ihme jengiä, kun Suomesta on tullut näinkin hieno homma kuin Muumit, ja sen mukana bisnestä (jota kovasti kaivataan), niin se halutaan kuopata maanrakoon?
Vierailija kirjoitti:
Ulkomainen viihde ja Marvel-kakka on sitten se mitä halutaan ihannoida. Ihme jengiä, kun Suomesta on tullut näinkin hieno homma kuin Muumit, ja sen mukana bisnestä (jota kovasti kaivataan), niin se halutaan kuopata maanrakoon?
Muumit on yliarvostettuja!
Vierailija kirjoitti:
Opettele buddhalaisuutta, niin et ottaisi tätäkään näin tosissaan ja olisit siten onnellisempi.
Häh! Olen paljon onnellisempi ilman yhtäkään muumiesinettä.
Muumien keräilijät sitävastoin voisivat mieluummin opetella buddhalaisuutta, ettei tarvitsisi pinkoa jokaisen uuden mukin perään tukka putkella ja jonotella tuntitolkulla jotain hiton mukia.
Veikö joku mamma sen harvinaisen keräily muumiesineen nenäsi edestä kun noin ketuttaa? 🤭
Vierailija kirjoitti:
Veikö joku mamma sen harvinaisen keräily muumiesineen nenäsi edestä kun noin ketuttaa? 🤭
Mulla ei ole ainuttakaan muumiesinettä, eikä tule.
Onko siinä mitään järkeä, kun maksaa muumimukista esim. 25 €/kpl, ja jos niitä mukeja on vaikka 200 kpl, niin vitriinissä lasin takana on mukeja vähintään 5000 € arvosta.
Minä ostaisin mieluummin sillä rahalla vaikka hyvän taulun, jota ihailla kuin kaapin täydeltä Kiinassa valmistettuja kahvimukeja.
Mutta kukin laittakoon rahansa mihin haluaa, vaikka paistinpannuihin tai matkalaukkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin osua oikeaan. Oliko keräilymuki, lautanen, vai kenties pussilakanasetti hauskalla muumikuviolla?
Ihmeellistä, miten kaikkea myydään mokomalla kuvalla. Kuka edes tarvitsee jotain kannua, ei kukaan, mutta pitää ostaa koska muumi. Ja kyllä 55-kymppinen näyttää nuorelta ja pirtsakalta, kun laittaa muumipaitulin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin osua oikeaan. Oliko keräilymuki, lautanen, vai kenties pussilakanasetti hauskalla muumikuviolla?
Onko sinulla luetun ymmärtämisen vaikeuksia?
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä, miten kaikkea myydään mokomalla kuvalla. Kuka edes tarvitsee jotain kannua, ei kukaan, mutta pitää ostaa koska muumi. Ja kyllä 55-kymppinen näyttää nuorelta ja pirtsakalta, kun laittaa muumipaitulin.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
550-vuotias ?
Koulutetuille ihmisillä ei ole Muumiesineitä tai varsinkaan -mukeja.
Vierailija kirjoitti:
Koulutetuille ihmisillä ei ole Muumiesineitä tai varsinkaan -mukeja.
Ei pidä paikkaansa. Tiedän ainakin yhden KTM-ihmisen, joka on addiktoitunut muumeihin. Ja Marimekkoon. Halunneeko sillä viestittää, että massia on?
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtä ainoaa jytäp3rsiömukia huushollissa. Eikä tule..
Ei ole tyylillisestikään yhtään minua.
Jos minulla olisi alakouluikäinen tytär, niin tilanne olisi eri. Jos hän olisi Toven astiastoon mieltynyt, niin harkitsisin.
Pidän noin muuten muumihahmoista, mutta en esineinä.
-handu
Muumit. Paskaa.
Nokia. Paskaa.
Marimekko. Paskaa
Mikä tahansa kotimainen brändi. Paskaa.
Ruotsalainen. Hyvä.
Kongolainen. Hyvä.
Bangladeshilainen. Hyvä.
Suomi nousuun.
Jollain 55-veellä muumipaituli? 😃
Ok. Mikäs siinä. Mun päälleni ei taatusti paitulit eikä telttatunikat tule 55- eikä 75- synttäreillä, voin luvata.
Jos sinne saakka saa inehmo elää..
Kuka oikeasti rahastaa noilla mukeilla?