Oon tuhonnut elämäni
Sen seurauksena olen 24/7 kotona neljän seinän sisällä. Surulliseksi on mennyt...
Kommentit (24)
No mut kaikkihan on vielä mahdollista! Kerro lisää.
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla tuhonnut?
Ihan kaikki on mennyt huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Ein voi alkaa eritellä kaikkea, kun ihan kaikki on tullut mokattua. Ei ole enää mahdollista.
Et ole. Ei ole sun syy aina asioiden laita. Muutkin siihen vaikuttavat suunnittelulla ja mielipiteillä, miten asiat on. Vielä on aikaa elää, jotenkin, eteenpäin. Ja ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla tuhonnut?
Tämä. Kenet tapoit, ketä petit, mitä vedit, ketä löit, kenet ryöstit?
Hakeudu tukitoimien piiriin. Pohjakosketuksen jälkeen suunta ei ole kuin ylöspäin, vanha viisaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ein voi alkaa eritellä kaikkea, kun ihan kaikki on tullut mokattua. Ei ole enää mahdollista.
On mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Ei ole sun syy aina asioiden laita. Muutkin siihen vaikuttavat suunnittelulla ja mielipiteillä, miten asiat on. Vielä on aikaa elää, jotenkin, eteenpäin. Ja ajatella.
En ole paljon muiden mielipiteitä kuunnellut. Pidän itseäni syyllisenä kaikkeen. Yritän jotenkin elää eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla tuhonnut?
Tämä. Kenet tapoit, ketä petit, mitä vedit, ketä löit, kenet ryöstit?
Sama täällä. Tää elämä ollut pitkä ilman työpaikkaa.
Minua harmittaa, että notkun liikaa puhelimella, olen koukuttunut. Loma puolivälissä ja on tehtävä muutos 🤪😵🥴
Mäkin olen. En tiedä miten tästä selviää.
Te, joilla ongelmia eikä energiaa tutustua palveluihin, voisitteko pyytää jotakuta tekemään itsestänne huoli-ilmoituksen. Huoli-ilmoituksessa kyse tästä:
"Voit tehdä huoli-ilmoituksen aikuisesta ihmisestä, jos olet huolissasi hänen hyvinvoinnista, terveydestä tai turvallisuudesta. Huolta voi aiheuttaa esimerkiksi vanhuksen kotona pärjääminen tai yksin asuvan aikuisen elämänhallinnan ongelmat. Sosiaalipalvelujen ammattilaiset selvittävät millaista apua kyseinen henkilö tarvitsee."
Sun kannattaisi olla niinkuin muut imbesillit ja syyttää aina muita. Se on paljon terveellisempi lähestymistapa asioihin. Epäonnistuminen on aina muiden vika
On paljon, kun tiedostaa tilanteen. Aina voi aloittaa alusta. Suunta on eteen- ja ylöspäin.
Voimia ja tsemppiä elämänmuutoksen toteuttamiseen.
Ajattele itsestäsi myönteisesti 💛
Valitettavasti aika moni on pilannut elämänsä peliongelmilla. Tästä puhutaan liian vähän, se on pahempaa kuin vaikka alkoholi ongelma, jossa yleensä ryyppää vaan omat rahansa mutta aika harva ottanee pikavippejä yms pelkään ryyppäämiseen. Vakavasti peliongelmainen velkautuu usein hyvin nuorena, menettää luottotietonsa asunnon ja ajautuu velkojen vuoksi vaikka mihin. On loppu elämänsä velkojensa vanki, ja jos pääsee töihin , kaikki menee ulosottoihin ja elämä on helposti aika näköalatonta. Nähnyt näitä tarinoita ja se on surullista seurattavaa. Esim Ruotsissa tällaiset kaiken maailman hedelmäpelit sun muut marketti pelit on kiellettyjä, mielestäni ne ovat monen pahan alku ja juuri. Liian moni nuori tuhoutuu peli ongelman vuoksi. Apua on kyllä saatavilla mutta en tiedä, onko se kuinka tehokasta, toivoisin että olisi.
Niin kauan kun ei ole parantumatonta sairautta, ihmisellä on mahdollisuus parantaa elämäänsä.
Raha on vain rahaa. Vaikka velkoja olisi paljonkin, niistäkin selviää ajan myötä. Ikä antaa yleensä perspektiiviä asioihin, 40+ vuotiaana huvittaa monet asiat joita stressasi 20+ vuotiaana...
Millä lailla tuhonnut?