Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sektioarpi ja mahan seudun muoto

Vierailija
08.08.2025 |

Vaimolle on tehty kaksi sektiota kymmenen vuoden sisään. Vatsa on kireä arven kohdalta, mutta arven ja navan välissä oleva iho ja rasva roikkuvat ja vatsa pömpöttää.

Minua tämä ei häiritse ja en kiinnitä siihen huomiota, jos näen hänet alasti, mutta hän on ollut aina epävarma ulkonäöstään ja vatsan seutu on ollut yksi pahimmista alueista jo ennen leikkauksia.

Miten muiden sektiolla synnyttäneiden vatsan seutu. Millainen sen ulkonäkö mielestänne on? Peittelettekö vatsan seutua puolisoltanne tai jopa ette ole hänen edessään vatsan seutu näkyvillä tai alasti?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirurgi teki minulle hätäsektioarven vaakasuuntaan, että voin käyttää bikineitä. Hoitaja siinä jotain nillitti, että hätäsektioviilto tehdään pystyyn. 

En peittele mitään. 

Kirurgi ei mieti hätäsektiossa potilaan bikinirajoja vaan lasta! Paskaa puhut, että hätä, kyllä on ollu kiireellinen. Jo se, että tiedät hoitajan nillittäneen,  puhut kaksinverron paskaa. Kiireellisessä sektiossa potilas on hereillä. Hätäsektiossa potilas nukutetaan. 

Lääkäri itse sanoi, että ei näy arpi bikineissä. Lääkäri tosin myös ei saanut sormiaan mahtumaan sisääni, jotta olisi voinut työntää lapsen päätä pois. Tarvittiin pienikätinen hoitaja. Sitä ennen lääkäri kehui pimppikarvojani kauniiksi. Siihen joku hoitajista kivahti jotain. Omituista meininkiä leikkaussalissa. Olin niin jännittynyt, että muistan kaiken. 

Vierailija
22/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirurgi teki minulle hätäsektioarven vaakasuuntaan, että voin käyttää bikineitä. Hoitaja siinä jotain nillitti, että hätäsektioviilto tehdään pystyyn. 

En peittele mitään. 

Kirurgi ei mieti hätäsektiossa potilaan bikinirajoja vaan lasta! Paskaa puhut, että hätä, kyllä on ollu kiireellinen. Jo se, että tiedät hoitajan nillittäneen,  puhut kaksinverron paskaa. Kiireellisessä sektiossa potilas on hereillä. Hätäsektiossa potilas nukutetaan. 

Sitten oli kiireellinen. Johan siinä vuorokausi ponnistettiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En peittele mitään. 

Hoitaja ei todellakaan nillitä lääkärille mitään, varsinkaan leikkaussalissa. Hierarkia.

Todellakin nillitti. Minä kuulin kaiken ja muistan. Lääkäri olisi myös halunnut kirjata lapsen syntymäajaksi 22.22. Koska hänen kellonsa näytti niin lähellä ja hän on aina halunnut kirjata neljän suoran. Nyt ollaan lähellä. Hänen 22.20, kohta 22.21z 

Hoitaja kivahti, että aika on aina katsottu synnytyssalin kellosta. Ja se näyttää 22.18. 

Kuuleppa, ku nukutettuna ei kuule mitään, varsinkaan sitä, mitenpäin haava tehdään. Mulla sektiox2. Ensimmäinen kiireellinen, jossa lapsen sydänäänet katosi. Lääkäri huusi: anestesialääkäri paikalle, hätäsektio. Tuli just paikalle. Sydänäänet palasi ja minua ei nukutettu, kiireellisenä mentiin. Suunniteltu samoin, hereillä. 

Vierailija
24/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mitä perseilyä hoitajalta. Me oltaisiin kirurgin kanssa haluttu 22.22 lapsen syntymäajaksi. Tuli varmaan hyvä mieli hoitajalle, kun pilasi neljän suoran. 

Se on tärkeää ihmisen elämän kannalta, milloin on syntynyt. Ja päiväkin oli melkein 22. pv. 

😂

Vierailija
25/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Olin puudutettuna. Siksi kuulin kaiken. Ja oli jännittävää olla kokovartalopuudutuksessa, verho edessä. 

Vierailija
26/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En peittele mitään. 

Lääkäri itse sanoi, että ei näy arpi bikineissä. Lääkäri tosin myös ei saanut sormiaan mahtumaan sisääni, jotta olisi voinut työntää lapsen päätä pois. Tarvittiin pienikätinen hoitaja. Sitä ennen lääkäri kehui pimppikarvojani kauniiksi. Siihen joku hoitajista kivahti jotain. Omituista meininkiä leikkaussalissa. Olin n

Kait sinä tajuat, että hätäsektiossa sulle ei puhu kukaan 😂 sinä nukut tuolloin! Mutta nuo sun pimppikarvat ei saa-tana 😂

Vierailija
27/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mitä perseilyä hoitajalta. Me oltaisiin kirurgin kanssa haluttu 22.22 lapsen syntymäajaksi. Tuli varmaan hyvä mieli hoitajalle, kun pilasi neljän suoran. 

Se on tärkeää ihmisen elämän kannalta, milloin on syntynyt. Ja päiväkin oli melkein 22. pv. 

😂

Horoskooppi ottaa huomioon myös kellon ajan ja aikavyöhykkeen. Sano, en tiedä miksi. 

Vierailija
28/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän näkyy, mutta kun pitää huolta painosta ja lihaksista, kukaan ei huomaa. Helppo tosin korjata kirurgilla, jos häiritsee. 

Vierailija
29/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En peittele mitään. 

Lääkäri itse sanoi, että ei näy arpi bikineissä. Lääkäri tosin myös ei saanut sormiaan mahtumaan sisääni, jotta olisi voinut työntää lapsen päätä pois. Tarvittiin pienikätinen hoitaja. Sitä ennen lääkäri kehui pimppikarvojani kauniiksi. Siihen joku hoitajista kivahti

Olin puudutettuna. Minusta se oli asiatonta. Ja varmaan monen muunkin mielestä. Leikkaussalissa on kuitenkin  paljon ihmisiä. En viitsi toistaa, mitä lääkäri sanoi sanatarkalleen. Onneksi olen huumorintajuinen. 

Vierailija
30/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En peittele mitään. 

Lääkäri itse sanoi, että ei näy arpi bikineissä. Lääkäri tosin myös ei saanut sormiaan mahtumaan sisääni, jotta olisi voinut työntää lapsen päätä pois. Tarvittiin pienikätinen hoitaja. Sitä ennen lääkäri kehui pimppikarvojani kauniiksi. Siihen joku hoitajista kivahti jotain. Omituista meininkiä leikkaussalissa. Olin n

Unta oot nähny. Vai voisko sanoa, että heräämössä nukutusaine tekee tepposet. Ei sitä oikeasti ole tapahtunu! 

Vierailija
31/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En peittele mitään. 

Lääkäri itse sanoi, että ei näy arpi bikineissä. Lääkäri tosin myös ei saanut sormiaan mahtumaan sisääni, jotta olisi voinut työntää lapsen päätä pois. Tarvittiin pienikätinen hoitaja. Sitä ennen lääkäri kehui pimppi

Mutta siis kirurgit ovat siellä salissa kokoajan ja välillä on stressaavia tilanteita. Ei sitä aina muista hillitä kieltään. 

Vierailija
32/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni hätäsektio tehdään pystysuoraan, ainakin 2000-luvun alussa on tehty vaimon sukulaiselle. Meillä ensimmäinen oli kiireellisellä sektiolla vaakaan ja seuraava suunnitellulla sektiolla myös vaakaan 

-ap

Vierailija
33/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En peittele mitään. 

Lääkäri itse sanoi, että ei näy arpi bikineissä. Lääkäri tosin myös ei saanut sormiaan mahtumaan sisääni, jotta olisi voinut työntää lapsen päätä pois. Tarvittiin pienikätinen hoitaja. Sitä ennen lääkäri kehui pimppikarvojani kauniiksi. Siihen joku hoitajista kivahti

Todellakin on. Mutta kai se oli kohteliasta hänen mielestään. Monet lääkärit ovat autisteja. 

Vierailija
34/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Olin puudutettuna. Siksi kuulin kaiken. Ja oli jännittävää olla kokovartalopuudutuksessa, verho edessä. 

Niin eli kiireellisenä mentiin. Hätäsektiossa nukutaan. Hieman rankempi leikkaus. Eli puudutettuna vaaka, nukutettuna pysty. 

Vierailija
35/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla arpi on seitsemän vuoden jälkeen vaalea, mutta selkeästi erottuva. Olisikohan 10-15cm.

Vatsa se yläpuolella kuvailemasi tyyppinen ja vaatteita joutuu valkkaamaan. Nyt mieltynyt viime vuodet ylikokoisiin collegepaitoihin, joita käytti jopa helteillä

-ap

Vierailija
36/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli kiireellisenä mentiin. Hätäsektiossa nukutaan. Hieman rankempi leikkaus. Eli puudutettuna vaaka, nukutettuna pysty. 

Mitä se hoitaja sitten kysyi. Että eikö hätäsektiossa viilto tehdä pystypäin. Johon lääkäri vastasi, että vaaka on nätimpi, ei näy bikineissä. 

Hoitaja ei sitten tiennyt tätä. 

Vierailija
37/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voi kuvantaa vatsaa ihon päältä jos tarvitsee, yksityisellä. Onko sappikiviä. Entä tyrää. Vai muu muoto. Joskus suoliston ärtyminen voi turvottaa tai hormonitoiminta. Naisten vatsa ei ole koskaan samaa muotoa kuin miehen.

Hänellä on luonnostaan leveä lantio, pömppömaha ja notkoselkä. Lisänä endometrioosi.

En näihin itse kiinnitä huomiota, jos hän ei itse ota asiaa esille ja esittele, mutta hän itse on hyvin epävarma itsestään.

Vierailija
38/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En peittele mitään. 

Heräämössä hoitaja irrotti virtsakatetrin väärin, pissat valui lattialle. Siinä kaksi hoitajaa hihittävät: Minä (hän) pissasin lattialle. 

Vierailija
39/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Horoskooppi ottaa huomioon myös kellon ajan ja aikavyöhykkeen. Sano, en tiedä miksi. 

Ei horoskoopit, mutta joku muu ennustussysteemi kyllä. 

Vierailija
40/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla arpi on seitsemän vuoden jälkeen vaalea, mutta selkeästi erottuva. Olisikohan 10-15cm.

Vatsa se yläpuolella kuvailemasi tyyppinen ja vaatteita joutuu valkkaamaan. Nyt mieltynyt viime vuodet ylikokoisiin collegepaitoihin, joita käytti jopa helteillä

-ap

Sitten taitaa olla rasvaa muuallakin? Kyllä se vatsastakin sulaa.