Asiakaspalvelijat, tykkäättekö jos asiakas jutustelee jotain?
Vaikka vain muutaman lauseen ohimennen, ei nyt mitään puolen tunnin jaarittelua. Vai inhoatteko jos joku sanoo yhtään mitään ylimääräistä?
Kommentit (5)
Ihan ok jos ei ole kiire minnekään. Se on tuskastuttavaa jos tietää että toinen asiakas odottaa ja edellinen jaarittelee tyhjänpäiväisyyksiä.
Muutaman lauseen rupattelu tekee työstä mielekkäämpää. Täysin ilmeettömät tuppisuut ovat yhtä kurjia kuin puheripulitautiset.
Mulla oli kerran asiakkaana mummeli, joka päätti pitää mulle luennon aiheesta miksi luonto tarvitsee talvea, selitti jostain sienirihmastoista jne. Oli pakko soittaa omalla kassalla olevalla puhelimella vaihvihkaa firman puhelimeen, pahoitella mummolle, että pakko vastata ja rupesin selittämään kuvitteelliselle asiakkaalle jostain paketista.
Kamalampaa ei ole kuin jaarittelija. Niitä joutuu kestämään pitkin päivää.