Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikää, miten yhteiskunta piristyisi, jos kaikki perinnöt menisivät valtiolle?

Vierailija
08.08.2025 |

Eli vanhusten kannattaisi tuhlata kaikki rahansa ennen kuolemaansa.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoretkin kuolevat, myös varakkaat ja menestyneet, kauniit/komeat kuolevat joskus jo nuorina.

Outoa tämä keskustelu perinnöistä, kun sitä näköjään aina lähestytään kantilta "vanhus-perintö-perikunta".

Siitä tulee kohta kuusi vuotta, kun perein 33 vuotiaan IT-alalla menestyneen ainoan lapseni joka siis kuoli lapsettomana ja naimattomana.

Vierailija
62/64 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi sinulla pitäisi ylipäätään olla oikeus "jättää" perintöä? Voithan aina luopua omaisuudestasi jo eläessäsi ja luovuttaa niille tärkeimmille henkilöillesi."

Koska kyse on minun varoistani ja viimeisestä tahdostani ja ei, minulla ei ole kritallipalloa, jolla ennustaa tarkka kuilemisaikani. 

Ei kuolleilla ole varoja saati sitten omaa tahtoa ja kristallipalloja saa rihkamakaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi sinulla pitäisi ylipäätään olla oikeus "jättää" perintöä? Voithan aina luopua omaisuudestasi jo eläessäsi ja luovuttaa niille tärkeimmille henkilöillesi."

Koska kyse on minun varoistani ja viimeisestä tahdostani ja ei, minulla ei ole kritallipalloa, jolla ennustaa tarkka kuilemisaikani. 

Ei kuolleilla ole varoja saati sitten omaa tahtoa ja kristallipalloja saa rihkamakaupasta.

Testamentista puhutaan viimeisenä tahtona. Niin kauan kuin olen elossa, minulla pitää olla oikeus päättää mitä varoilleni tapahtuu kuolemani jälkeen. Onhan maailmassa muitakin laita kyllä. Minun perheelleni ei tee tiukkaa vaihtaa asuinvaltiota tarvittaessa.

Vierailija
64/64 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä valtiolle antaisi vähistä perinnöistäni mitään.Tärkempää  on antaa lapsilleni .Ja varmasti pimeesti ettei verottaja pääse niihin rippuihin kiinni.Kyllä nykyään on niin paljon  kieroja jotka vetävät verotuksessa  verottajaa  höplästä.Palkatkaa verotukseen fiksumpia ihmisiä .Ilmeisesti insinöörejä vaikka en ole tavannut semmoisia ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi