Rintaliivittömyys yleistynyt ja arkipäiväistynyt
Prismassa nuori nainen huolettomasti käveli muina naisina. Ohuen valkoisen paidan alla rinnat heilahtelivat villisti ja tummat nännin alueet kuulsivat paidan läpi. Eikä ollut ainut tuolla kauppareissulla. Jopa iltalenkillä oli punaisessa paidassa liivitön nuori rouva. Välillä käsivarsilla rajoitti hytkymistä, varmaan olisi sattunut. Muuten antoi "tyttöjen" heilua vapaasti.
Kommentit (19)
Kyllähän tuo ilmiö pisti silmään, kun kävin viime viikolla teillä siellä stadissa. Se on hätkähdyttävä näky, kun ei pelkästään nännin kohouma erotu vaan tumma nännipihakin näkyy läpi.
Jaahas, Jarmo on taas karannut peräkammarista ihmisten ilmoille.
Hyvä niin. Itse olen etätyöhön jäätyäni jättänyt liivit kaappiin. Lenkille (kävely) lähtiessä en laita liivejä, mutta jos lähden T-paidalla kauppaan, yritän liivit muistaa. Se vaan on haastavaa, kun tähän mukavuuteen on tottunut 😊
Vai niin, enpä ole huomannut. Itse käytän liivejä ihmisten ilmoilla, kotona en.
Järkyttävää, että lähes puolet aikuisista Suomessa kulkee estottomasti ilman rintaliivejä julkisilla paikoilla. Edes juhliin, häihin tai hautajaisiin, ei viitsitä liivejä laittaa.
No täälläpä on taas kattavaa tutkimusta tehty ja toitotetaan sitä totena, jos pari naista on nähty ilman liivejä.
Minä en ole kolmeen vuoteen käyttänyt rintaliivejä mutta en todellakaan käytä sellaisia vaatteita joista edes nännit nöpöttäisi läpi. Jos nöpöttää niin laitan topin vielä alle niin ei varmasti nöpötä.
Vierailija kirjoitti:
En katsele kenenkään tissejä normaalisti. Suuntaan katseeni kasvoihin ja silmään erityisesti.
Silmään? Hmmm... Silmiä on kaksi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
En katsele kenenkään tissejä normaalisti. Suuntaan katseeni kasvoihin ja silmään erityisesti.
Kumpaan silmään. Itse katson aina vasenta tissiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole kolmeen vuoteen käyttänyt rintaliivejä mutta en todellakaan käytä sellaisia vaatteita joista edes nännit nöpöttäisi läpi. Jos nöpöttää niin laitan topin vielä alle niin ei varmasti nöpötä.
Helvetti! Ne tissit laitetaan tiskiin vittuilemati!
Semmosta, no voi kauheaa. Onneksi Suomessa on vähintään 11 kk vuodesta aikaa, että ollaan takki päällä niin ei tarvitse ahdistua tissien näkemisestä, vielä oikein t-paidan alla 😂
Samalla tavalla ne sun manboobsit kuultaa paidan läpi ja hytkyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei aina auta.
Tytöillä voi nöpöttää.
Pojilla voi jöpöttää.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla ne sun manboobsit kuultaa paidan läpi ja hytkyy.
Moobsit on merkki vauraudesta ja yltäkylläisyydestä. Niiden hytkyminen on kuin soidintanssi.
Vierailija kirjoitti:
No täälläpä on taas kattavaa tutkimusta tehty ja toitotetaan sitä totena, jos pari naista on nähty ilman liivejä.
Naista? AP on tirkistellyt saunan pukkarissa äitinsä ja siskonsa tissejä, silleen *tirsk* ihan vahingossa törmää sisälle yhtäaikaa tai muka-kyselee joutavia ovensuusta. Nainen ku nainen