Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt sitten ne alle 19v äidit..

03.04.2007 |

Eli olen 18 vuotta täyttänyt helmikuussa ja esikoisen, pienen Benjamin pojan sain tammikuussa. oltiin asuttu jo noin vuosi yhdessä poikaystävän kanssa kun pikkuinen syntyi. kiva löytää muitakin nuoria äitejä kun ei kavereilla ole lapsia niin välillä pientä keskustelun puutetta näin vauva-asioissa. onneksi kaikki on mennyt hyvin ja poika on erittäi onnellinen ja sillä tavalla myös "helppo" tapaus. näin siis porvoossa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin juuri täyttämässä 17 vuotta, kun sain kuulla että odotan kaksosia. Raskaus ei ollut " vahinko" , vaan olimme jättäneet ehkäisyt pois ja ajattelimme että jos raskaaksi tulen niin hyvä, mutta ei vielä tosissaan yritetty. Nyt tytöt 1,5 vuotta, minä 19 ja mies 23v. viime kesänä mentiin naimisiin, ei kylläkään pelkästään lasten takia, vaan olimme jo paljon ennen raskaaksi tuloani menneet kihloihin ja mietitty että parinvuoden kuluttua voitaisiin avioitua. Mulla alkaa ensi syksynä uusi koulu, kun kesken jäänyttä lukiota en halua suorittaa loppuun, kun ei ollut mun paikka...:)

Vierailija
2/49 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,eli mulla ikää vielä 17,poika on nyt 8kk.. Tunnettu oltiin n. puoli vuotta lapsen isän kans kun poika ilmotti tulostaan,mutta raskaus ei missään nimessä ollut vahinko.. Ajateltiin että tulee jos on tullakseen ja niinhän se sit tuli..:) Kyllä meitä nuoria äitejä paljon on vaikkei tänne monikaan ole" ilmoittautunu" .. Aurinkoista kesää kaikille! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille pitäisi vissiin perustaa jokin oma palsta kun ei nuoret äidit - kategoriaan sovita :o Tuolta jostain lukaisin että alle 19v on teiniäitejä ja 20v -> nuoria äitejä.

Nyt sitten TEINIÄIDIT kertokaapa oma tarinanne tänne :)

Vierailija
4/49 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä mentiin naimisiin miehen kanssa elokuussa -06

ja siinä sitten hääyönlahjaksi sain kannettavaksi pikkuisen timpuskan :)

Seurusteltu oltiin 2 ½ vuotta sillon.. ikää mulla oli tuolloin 17 kun naimisiin mentiin, joten oikeusministeriöltä lupa haettiin avioitumiseen..

ei kuitenkaan sen takia että olisin jo sillon ollu raskaana, vaan ihan muuten haluttiin jo naimisiin :)

Tässä kuussa tulee tuo maagiset 18 vuotta täyteen ja enskuussa olis 12.pv LA.

Mies täyttää heinäkuussa 20.. :)

Suunniteltu raskaus siis oli ja onnellisina odottelemme pikkuisen taaperomme syntymistä <3

Molemmat meistä vielä opiskelee.. tai no mullahan jää nyt toi viimonen vuos vielä roikkumaan mutta olis tarkotus yrittää jatkaa opintoja sitten vuoden päästä, korkeintaan kahden..

Näin siis meillä :)

Sussu + Timpu rv 34+3

Vierailija
5/49 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteltu ollaan 1½v ja meillä on 6kk ikäinen tyttö. Yhdessä ollaan asuttu aika alkuajoista asti ja kihloissakin ollaan :)

Niin ja ikää mulla 18v, 17 olin vielä kun tyttö syntyi, mies on 23.

Hyvin ollaan pärjätty, suhde kyllä ollut melkoisella koetuksella ja on yhä :/

Vierailija
6/49 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs ite olen 17v. ja mulla on 1kk ikänen ihana tyttö. Kaksistaan asutaan. Taidan olla ainoo yh. äippä täällä?

Vois viel listailla mistä päin ketäki on, jos sitä ois muitaki samalta suunnalta:) Eli ite oon Järvenpäästä.

Vierailija
7/49 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 18 vuotta ja poika syntyi 8.2. Miehen kanssa ollaan asuttu melkein koko seurusteluaika kahdestaan ja toukokuussa ollaan kihloissakin oltu vuoden verrran:) Ensimmäisen kerran tulin " vahingossa" raskaaksi 17 vuotiaana, mutta se raskaus loppui keskenmenoon.Miehen kanssa kuitenkin haluttiin lapsi ja päätettin yrittää uudelleen. Tällä kerralla kaikki menikin sitten hyvin ja saatiin terve poika:)

Vierailija
8/49 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa vaan, oon täyttänyt 19 alle kuukausi sitten, ja sain viime lokakuun lopussa tietää olevani raskaana.. elikkä surustelin poikaystäväni kanssa ja jätimme kesällä ehkäsyn tarkoituksella pois ajatuksin jos vauva tulee niin on tullakseen, itselläni oli hirmuinen vauvakuume koko viime vuoden. kumppanini kanssa meni lokakuun alussa sukset pahasti ristiin ja erosimme, muutaman viikon päästä selvisi siis että nyt se pallero on halukas tuleen maailmaan. en ole pystynyt edes harkitsemaan miestä itselleni nyt muutamaan vuoteen ainakaan, mutta jos sattuu tapaamaan jonkun niin en vastaankaan laita. :) yksin olo tietenkin vähän jännittää ja pelottaa mutta yhtä onnellinen olen vauvan tulosta oli miestä rinnalla tai ei.:) tukeehan tietty aina saa lähimmäisiltä.. 9.7. on laskettuaika.

Vierailija
9/49 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselin itsekkin että hyvin vähän löytyy nuoria yh-äitejä..

jos haluat jakaa kokemuksia ym voit laittaa meiliä piia_f@hotmail.com

käyn useammin sähköpostilla kun täällä.;)

mutta mun tarinan löydät tosta palstalta.

Vierailija
10/49 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako odottava tulla mukaan? Itellä on LA joulukuussa 8.12

Ite oon nyt 16 kesällä täytän 17 ja poikaystävä on 24

Asun Järvenpäässä

Vierailija
11/49 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me alettiin seurustella poikaystäväni kanssa vuosi sitten melkein heti sitä tultiin sitten raskaaksi, nyt rv 39+0.. Vaavi on kyllä toivottu, vaikkaa ei ihan suunniteltu ollutkaan, mutta ei se meitä haittaa, onnellisia ollaan siltikkin... ikää minulla siis 19 ja mies täyttää syksyllä 21...

Kysymys, onko teille muille tapahtunut niin että kaverit on " hylänneet" kun kuuli raskaudesta?

Vierailija
12/49 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan oo kukaan kaveri sen takia jättänyt, mutta tulee vaan heikosti lähdettyä mihinkään kun pukkaa väsymys töiden jälkeen aina. ja sitten koko muu arki puuha menee kun on edes hiukka energiaa.:) kaverit pikemminkin ottanut nokkiinsa jatkuvasta soittelusta ja mun ainaisesta " en mää jaksa kun....." vastauksesta :)

Vierailija
13/49 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eli, mäkin olen nyt 17-vuotias.. Kahden viikon päästä 18.. Mulla on 2v3kk poitsu.. :) Eli tosiaan olin 15 kun synnytin.. Pojan isän kanssa ei yhteiselämä sujunut.. Mulla on uus mies, ollaan kihloissakin. Hän on ottanu isäpuolen roolin hyvin, ja poika tykkää hänestä hirveesti.. :) Suunnitelmissa olis kesän jälkeen ruveta hommailee yhteistä lasta.. :)

Vierailija
14/49 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 ja tyttö täyttää elokuus 1v. Ja vantaal asutaan.

Vierailija
15/49 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen 18 vuotta täyttänyt helmikuussa ja esikoisen, pienen Benjamin pojan sain tammikuussa. oltiin asuttu jo noin vuosi yhdessä poikaystävän kanssa kun pikkuinen syntyi. kiva löytää muitakin nuoria äitejä kun ei kavereilla ole lapsia niin välillä pientä keskustelun puutetta näin vauva-asioissa. onneksi kaikki on mennyt hyvin ja poika on erittäi onnellinen ja sillä tavalla myös "helppo" tapaus. näin siis porvoossa.

Ei nyt liity aiheeseen mitenkää, mut iski silmään toi otsikko. Mä en pidä 18v täyttänyttä äitiä enää teiniäitinä :) ku sillo on kuiteski täysikänen ja saa tehmä mitä haluaa... vaik jos sen ottaa sillee, miten englanniks lausytaan numerot ni 19v vois sanoo olevansa teiniäiti... Sit kans asia, johon olen törmänny ja en tajua on se, et ne alle 18v äidit, minä mukaan lukien, vihaa ku niit sanotaan teiniäideiks. Nuori äiti kuulostaa kivemmalta, mut sit oon törmänny moniin 18 ja 19v. äiteihin, jotka haluu kovasti olla just TEINIäitejä... Tiiän jopa yhen kakskymppisen, joka on mielestään teiniäiti, koska synnytti poikansa pari viikkoa ennen ku täytti 20... :) älä vedä hernettä nenää tai mitää, tuli vaan mieleen tost otsikosta. :)

Sitä vaa ihmettelen et mikä hinku ihmisil on olla TEINIäiti, miks ei nuori äiti..?

Vierailija
16/49 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kohta 18 vuotias, LA on vasta tammikuussa,mutta silti jo niin lähellä :) odotus on jo kova...kaikki ovat suhtautuneet asiaan hyvin eikä mitään ongelmaa ole minkään kanssa ollut...kyllä se aluksi pelotti kertoa, vaan reagtiot olivat pelottavankin kannustavat... tuntui kamalalta kun ei saanut ollenkaan kritiikkiä ja vähän siltä ettei ne tajua asiaa...Lapsen isäkin otti asian tosi hyvin ja lapsi onkin molempien puolelta odotettu ja toivottu.. menimme tuoreeltaan tuossa viimekuussa naimisii, tosin raskaudella ei ollut asian kanssa tekemistä ;D

Vierailija
17/49 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm. 90, täytän 19 joulukuussa, ja laskettu aika marraskuussa, eli myös "teiniäiti" :) miehen kanssa seurusteltu vajaa vuosi eli suunniteltua ei todellakaan ollut. Mutta juttu toimii nii miksei myös lapsen kanssa vähän myös pelotti kertoa asiasta porukoille ja tutuille, mutta ihmeen hyvinhän kaikki on ottanut. :)

Vierailija
18/49 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän ihan pian 17 vuotta ja olen nyt 25+3rvk, seurustelimme reilun vuoden poikaystäväni kanssa eikä käytetty ehkäisyä, ajateltiin vain että tulee jos on tullakseen. Niin sitten sattui käymään ja aika pian sen jälkeen erosimme. Mutta nyt taas olemme yrittäneet että jos tää suhde tästä alkais toimimaan, lapsen takia ja muutenkin. Olisi niin ihanaa olla sellane "pikkuperhe". :)

Silloin kun sain tietää olevani raskaana olin aivan paniikissa ja jännitti aivan kauheasti että miten porukat suhtautuu. He ottivat sen kuitenki yllättävän hyvin, kykllähän siinä oli ne "alkujärkytykset" ku oon kuitenki niin nuori ja opiskelutki vielä kesken mutta kyllä se siitä sitten ajan myötä ;) Kaikki on mennyt aivan hyvin, olen vielä koulussa, opiskelen kauppaoppilaitoksessa merkonomiksi, että saa nähdä miten kauan jaksan olla siellä ;) Mutta olen ainakin ajatellut että käyn kuitenkin sen loppuun, saa nyt nähdä että millon ja miten.. :) mutta kyllä kaikki varmasti jotenkin onnistuu.. :)

Vierailija
19/49 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan joskus selailin nettisivuja, eniten käyny perhekerho.netissä ja parissa muussa keskustelupalastalla nyt surffailin netissä enemmän ja löysin tän nuoret äidit palstan täältäkin sivulta.

Nyt väsyneenä en lukenut puoliakaan (anteeksi), mutta itse vuonna 1991 syntynyt äippä jolla maaliskuussa syntynyt Niklas poika :>

En oikein osaa edes tätä kirjotussysteemiä käyttää kun olen niin tajuttoman surkea

Niin oltiin seurusteltu ehkä joku puoltoista vuotta poikaystävän kanssa kun sain tietää että oon raskaana, olihan se aluks aikamoinen uutinen ja vähän kai pelästytti ja tosi outo fiilis. Mutta tosiaan päätettiin että pidetään tää lapsi ja nythän meillä on tää puolivuotias Niklas poika.

Muistan kyllä kun kaveriporukka oli ihmeissään, olivat vasta täyttäneet 18 ja tykkäsivät käydä baareissa ja sanovat kai jotenki siihen tyyliin että mites sun baarissa käynnit ja se kaikki elämä mikä alkaa ku sä täytät 18 vuotta. Olin sillein että oma ratkaisu ja kokonaista kerran oon tän lapsen aikana käynyt baarissa, ja sekin vaan siks kun olin täyttänyt reilu pari viikkoa sit 18 vuotta ja hätä oli koko ajan pikkusesta.

Mulle toi juhliminen ei oo ikinä ollu kauheen tärkeetä, toki joskus 16 kesäisenä olin koko ajan menossa, mutta ei sitä enää jaksa.

Onnellinen olo kun on oma perhe, vaikka lähihoitaja opiskelut ovat vielä kesken. Pitäis vielä vuos opiskella ainakni nii valmistuis.

Nyt mies intissä ja ollaan kotona Niklaksen kanssa, välillä vaikeeta kun niklas kaipais isäänsä ja tottakai mäkin sitä seuraa kaipaisin. Mutta mutta tammikuussa sit aikaa kunnolla koko perheen kanssa :)

Vierailija
20/49 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vooi no onnea teille! :) Tuota tiedätkö muutes yhtään että mistä kaikkialta vois löytää niitä nimiehdotuksia, vissiin kirjastossakin on niitä nimikirjoja tai niitä ? vois kyll hakea sieltä ois niin kiva antaa joku hieno ja erikoinen nimi..:) otitteko te muuten sillon selville että kumpi on vai vasta yllätyksenä saitte tietää.. ? Jos otitte selvää, niin kaduttaako yhtään? Mun tekis toisaalta mieli ottaa selvää, ku oon niin utelias enkä jaksa odottaa ;D mutta toisaalta taas ku tietenki tärkeintä on että terve lapsi tulee ja oisha se iha hauskaa sit ottaa se vaan yllätyksenä ;) Niin mitenkäs sit noi sun koulujärjestelyt? Ootko saanu iha hyvi sovittua koulussa että teet ne myöhemmin sitten.. ku mää en yhtään tiedä et miten tekisin opiskeluiden kanssa..mut kai ne kurssit sit myöhemmin voi suorittaa sitku kerkee ja jaksaa ;P olitko muuten itse miten loppuun asti koulussa?:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän