Miksi lidlin itsepalvelukassalla kysytään haluaako kuitin kun kumminkin sen portin aukaisemiseen tarvitsee sen kuitin?
Taidampa seuraavalla kerralla vastata "en" kun kysytään haluatko kuitin.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
"Haluatko ottaa kuitin, vai haluatko jäädä kauppaan vangiksi?"
Sehän on oikein kätevä homma🤪
Itse painoin että en halua kuittia niin sanoin tavalliselle kassalle että tein niin ja menin sitä kautta ulos,ei mitään ongelmaa.Mutta onhan tuo nyt äärimmäisen typerästi suunniteltu juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Haluatko ottaa kuitin, vai haluatko jäädä kauppaan vangiksi?"
Tätä mä oon just miettinyt, että ne asiakkaat jotka ei ota kuittia, mihin ne päätyy kun eivät pääse kaupasta ulos? Pullonpalautuspisteelle pakkotöihin?
Pitää alkaa tekemään ruokaa siinä kassoilla. Ei se muu auta.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää sitten kuitin äpistä !
Se onkin tosi näppärää. Ensin maksat ostokset ja kaivelet kännykän esiin ja etsit äpi ja sieltä kuitin notta pääsisi ulos. Ei jatkoon.
Sama järjestelmä kuin normikassoilla ja myyjän tulee aina kysyä haluaako asiakas kuittia.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kestää parikin tuntia että se kuitti tulee appiin.
Ei ne kysy sitä, se kuittitulostaja tulostaa kuitin automaattisesti. Eihän niissä Lidlin itsepalvelukassoilla edes ole henkilökuntaa.
Kuitti tulostuu ihan joka kerta. Ei se itsepalvelukassa kysele mitään haluatko vai et. Mistä te oikein puhutte?
Itsepalvelukassalla on portti minkä saa kuitilla auki. Muilla kassoilla ei ole porttia!!!
Kuka kysyy? Ei siellä työntekijöitä ole.
On prkl kaupassa käyntikin mennyt vaikeeksi. Helevettiin kaikki äpit!
Täällä ei ole missään kaupoissa kysytty itsepalvelukassalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin tosi näppärää. Ensin maksat ostokset ja kaivelet kännykän esiin ja etsit äpi ja sieltä kuitin notta pääsisi ulos. Ei jatkoon.
En maksua näytetään kassakoneelle lidlin jäsenkorttia puhelimesta. Kortti on siinä äpissä.
Ehkä olet laittanut sun Lidl-sovelluksen asetukseen, että se oletuksena ei tulosta fyysistä kuittia, joten se kysyy sitä siksi myös itsepalvelukassalla? Mutta kai sen puhelimessa olevan virtuaalisen kuitin voi kuitenkin näyttää myös?
Vierailija kirjoitti:
Kuitti tulostuu ihan joka kerta. Ei se itsepalvelukassa kysele mitään haluatko vai et. Mistä te oikein puhutte?
Kyllä kysyy, Lidlin itsepalvelukassan ruutuun pitää klikata, että haluaako kuitin vai ei. Minäkin olen ihmetellyt asiaa, mutta otan aina kuitin, että pääsen ulos portista.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, kuitti tulee automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet laittanut sun Lidl-sovelluksen asetukseen, että se oletuksena ei tulosta fyysistä kuittia, joten se kysyy sitä siksi myös itsepalvelukassalla? Mutta kai sen puhelimessa olevan virtuaalisen kuitin voi kuitenkin näyttää myös?
Minulla ei ole Lidlin sovellusta ja kone kysyy joka kerta, haluanko kuitin vai en.
Ilmeisesti jossain päin maata on vanhoja laitteita tms, jotka eivät kysy, mutta ainakin täällä Helsingissä on kysynyt joka Lidlin myymälässä.
Jos painaa ei kuittia niin se tulostaa lyhyen lapun, jossa on pelkkä viivakoodi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kysyy, Lidlin itsepalvelukassan ruutuun pitää klikata, että haluaako kuitin vai ei. Minäkin olen ihmetellyt asiaa, mutta otan aina kuitin, että pääsen ulos portista.
Ei ole kysynyt!
Onkohan se joku stadardilaite, kun jossain kaupoissa ei ole sitä porttia? Ei kai niitä räätälöidä joka kauppaan. Olin äsken Alepassa, niin ei ollut porttia ip kassan jälkeen.