Miksi lidlin itsepalvelukassalla kysytään haluaako kuitin kun kumminkin sen portin aukaisemiseen tarvitsee sen kuitin?
Taidampa seuraavalla kerralla vastata "en" kun kysytään haluatko kuitin.
Kommentit (69)
Ootko hiukan yksinkertainen? Pysy vaan siellä normi kassajonossa, päästään kaikki helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Ootko hiukan yksinkertainen? Pysy vaan siellä normi kassajonossa, päästään kaikki helpommalla.
Kaksinkertainen kertoo sitten eikä siinä haise ylimääräistä mankumassa
Vierailija kirjoitti:
No selitä miksi. Ai niin et pysty koska sulla ei ole aavistustakaan.
Se taitaa tulostaa viivakoodin joka tapauksessa kun painaa ei, eikä siis koko kuittia.
Kuitit on digitaalisina sovelluksessa, senkun vilauttaa sitä.
Mä meinasin viimeksi jättää kuitin Lidlissä ottamatta. Juuri kun olin painamassa ei kuittia niin huomaa että tuossahan on portti ja siihen tarvitsee kuitin. En yleensä käy Lidlissä ja ei tule mitään sähköistä kuittia minulle.
Vierailija kirjoitti:
Se taitaa tulostaa viivakoodin joka tapauksessa kun painaa ei, eikä siis koko kuittia.
Aaaaa kiitos tiedosta, eli tuotteet ei tuu ylös mutta pihalle pääsee?
Se kuitti pelkästään portin aukaisemiseen on erilainen kuin varsinainen kuitti. Ennen siihen kuittiin tuli ostokset aukaisuviivakoodin lisäksi, mutta tänä vuonna muuttui sellaiseksi, että siinä on vain viivakoodi portin aukaisemiseksi ja jotain muuta vähän, mutta ei siinä ole ostoksia.
Noin siis tapahtuu, kun on laittanut ne kuitit tulemaan sovellukseen automaattisesti. Ei se edes kysele haluatko kuitin.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää sitten kuitin äpistä !
Ei ole äppiä
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan se tulostaa vain qr-koodin jolla pääsee ulos eikä koko pitkää kuittia jos valitsee ei kuittia vaihtoehdon.
Jos ei ole sovellusta ja painaa ei?
No ei kysytä, se tulee aivan automaattisesti.
Ei kiinnosta Lidlit eikä itsepalvelukassat.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta Lidlit eikä itsepalvelukassat.
Kiitos tiedosta.
"Haluatko ottaa kuitin, vai haluatko jäädä kauppaan vangiksi?"
Vierailija kirjoitti:
"Haluatko ottaa kuitin, vai haluatko jäädä kauppaan vangiksi?"
Tätä mä oon just miettinyt, että ne asiakkaat jotka ei ota kuittia, mihin ne päätyy kun eivät pääse kaupasta ulos? Pullonpalautuspisteelle pakkotöihin?
Erittäin hyvä kysymys. Tänään näin pikakassan joka oli edelleen tuossa kyselytilassa, tiedä sitten miten asiakas oli poistunut?