Kun hart lapden esksrista, jäätkö juttelemaan eskariopettajan kanssa haetko vaan lapsen ja lähdet?
Mulla on lapsella on eskaria nyt toinen päivä takana. Ite oon jääny vaihtamaan muutaman sanan opettajan kanssa päivän kulusta ym, samalla kun lapsi vetää kädestä, että "äiti tuu jo".
Lapsi sanoi, että pitäs lähtee nopeemmin pois, koska ei ne muidenkaan lasten vanhemmat jää juttelemaan opettajan kanssa.
Itse ihmettelen, että onko tää yleinen käytäntö. Koulussa ymmärrän, että wilma-viesteillään, mutta mun mielestä eskarilainen on vielä niin pieni, että kiva on ainakin mun mielestä kuulla, miten eskarissa sujuu.
Kommentit (3)
Haluaisin lähteä, mutta kaikesta pitää raportoida... mitä on syöty ja paljonko, miten on ulkoiltu, mitä on tehty sisällä... ei kiinnosta joka päivästä tietää kaikkea!
Meillä oli ainakin eskarissa sama käytäntö kuin päikyssäkin. Eli tenava piti uloskirjata henkilökohtaisesti jonkun ohjaajan toimesta. Että eivät vaan katoa jonnekkin kun päivä on täys. Eli käytännössa sanoa sille ohjaajalle ne morot ja päivän kuulumiset
Mutta ehkä hän on jo niin iso että äippä on jo vähän nolo... :D