Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut naapurit runkkaa ovea kiinni ainakin viisi kertaa sen jälkeen kun ovat sulkeneet sen

Vierailija
08.08.2025 |

Hakisivat apua pakko-oireisiinsa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on korkeintaan 3 kertaa.

Ap

Ja sieltä heti yks itsensä aloituspostauksesta tunnistanut OCD-potilas 😅

Nykiminen kolme kertaa menee vielä varmistuksena, on täysin harmitonta eikä ole OCD:ksi kuin lievä jos lainkaan. En minäkään jätä esim. lukitusta kokeilematta.

Vierailija
22/27 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap todellinen naapuri kyttääjä kyttääkö juokseeko kerroksissa missä ovi kolahtaa. hyvä että varmistavat että ovi on kiinni kun talossa apn kaltainen kyttääjä asuu kyttääkö hän jääkö ovi auki että pääsisi ryöstelemään. se taitaa olla apn harmituksen syy. toivottavasti joku leipoo turpaan.

Olen vuokralainen ja mietin juuri toissapäivänä, että olisin loistava kerrostalokyylä. Täällä kävi toissapäivänä sellainen skenaario, että joku vahvasti päihtynyt sekopää ölisi puoliunessa tossa rappukäytävässä omassa kerroksessani. Olin ensimmäinen joka soitti poliisit paikalle. Hieman myöhemmin kun tämä kaveri virkosi ja poliisit tuli paikalle niin he eivät meinanneet saada tätä kaveria raahattua ulos kun tämä vastusteli ja huusi täyttä kurkkua. Kyseinen sankari sai sitten etälamauttimesta. On sanomattakin selvää, etten enää morjesta naapurin kalluhuoraa, jonka tuttu tämä sekopää oli.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂

Vierailija
24/27 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

runkkaa ovea? Kumpi siitä saa nautintoa, ovi vai runkkaaja?

Vierailija
25/27 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän talossa vastaava kyylä  "kompastui portaissa" hieman avustettuna" eikä tullut takaisin. 

Vierailija
26/27 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmistaa, mutta ei sitä tarvitse rynkyttää. Mä varmistan joka kerta, mutta ei mun naapurit sitä tiedä. Painan kahvaa ja kokeilen vetämällä. Ei taatusti lähde juur mitään ääntä. 

Kun lähden tai tulen, laitan oven kiinni painamalla kahvasta ja rauhallisella vauhdilla.

Naapuri taasen vetää oven kiinni kuin raivohullu. Kun hän lähtee tai saapuu, sen kyllä kuulee! Käsittämätöntä. Sehän on ilmanpaineen takia hankalampaakin sulkea se ovi sellaisella voimalla ja nopeudella. Menisi salille. 

Vierailija
27/27 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksyn tullen minä minä itsensä rikkaiksi kokevat ex okt omistajat muuttavat kerroksiin. viime syksynäkin mummeli soitteli että aamu yöstä joku käy joka aamu hänen oveaan räpläämässä SITTEN PALJASTUI ETTÄ OLIKIN LEHDEN JAKAJA.kymmeniä puheluita isännöintiin sekä hallituksen pj,lle.kovin sanoin ehti syytellä metä muita omistajia OLETTE VAAN VUOKRALAISIA. kova paikka olikin hänelle kun tuli julki että hänellä on talon pienin ja arvottomin luukku autotallia vastapäätä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan