Seuraatteko te kaupassa toisten ostoksia? Kommentoitteko?
Mä seuraan ja joskus ihmettelen itsekseni, mutta ääneen en sano mitään..
Kommentit (32)
Seuraan. Ärsyttää jos joku huono-osaisen näköinen ostaa halpaa olutta.
Ei kiinnosta tippaakaan. Mutta ihmettelen ja kommentoin kaltaisiasi ihmisiä
Joskus kassalla tulee pantua merkille, mutta ei varsinaisesti kiinnosta. Ja kuka kahjo kommentoi jonkun tuntemattoman ostoksia ja miksi?
Harvoin kiinnnitän mitään huomiota.
Oletus: miehet ostavat itselleen kaljaa, naiset huolehtivat perheittensä ruokavaliosta.
Kerran ilahduin, kun asiakas osti valtavasti suomalaisia pakastemarjoja.
Kyllä se huomioon käy, kun joku ostaa kaljaa paljon, tai siideriä ja ehkä makkaralenkin
Reilu kolmekymppinen mies tänään Prismassa osti ainakin banaania, maitorahkaa, salaattia, yrttiteetä, kanaa ja rasvatonta maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan. Ärsyttää jos joku huono-osaisen näköinen ostaa halpaa olutta.
Tarjoudu ensi kerralla maksamaan kalliimmat oluset. :D
En. En tajunnut että muiden ostoksia joku haluaa seurata. Mutta pari kertaa olen nyt vilkaissut vinkkejä toiselta ostoksiin kassan loppupäässä, kun tajusin että niin voi tehdä. Salaa.
On se ihana näky kassalla kun näkee jonkun ostavan täyteen ostoskärryt 🤗
En seuraa, mutta joskus katson, kun ei siellä kaupassa oikein voi silmät kiinnikään kulkea. Ei ole tapana kommentoida tuntemattomien ostoksia. Eikä kyllä tuttujenkaan.
Tietenkin kstson, jos on jonoa. Iltalehtien lööpit, edellä olevien ostokset, mitäpä muuta sitä odottaessaan katsoisi.
En kommentoi.
Mä suorastaan ootan jos joku seko kommentoisi. Sana valmiina olen aina. Sit se seko vois seota enemmän ja kattelen miten tilanne kehittyy,tulee vartijat ja poliisit ja mä oon vaan wtf.
Vierailija kirjoitti:
Pakkaan suoraan kasseihin, ei pääse kukaan pällistelemään.
Kyllä ne hihnalla näkyy!
Ja omaa vuoroaan odotellessa ei oikein mitään muutakaan tekemistä ole kuin seurata edellä olevan ostosten piippausta.
Ajattelin just lähteä ostamaan kaljaa. Tupakkaakin, vaikka en edes polta, mutta joku muu saattaa tarvita.
Vierailija kirjoitti:
On se ihana näky kassalla kun näkee jonkun ostavan täyteen ostoskärryt 🤗
Niin todennäköisesti hän ei sitten joka päivä ole siellä ostoksineen tukkeena. Meidän naapurissa asuu mies, joka käy varmaan kaksi kertaa päivässä lähimarketissa todennäköisesti useamminkin. Sillä on pieni kori mukana. Sellainen, joita lapsille ennen ostettiin sienikoreiksi, kun lapset vielä lähtivät metsään.
En seuraa. Ei kiinnosta.