Miksi ihmiset eivät löydä toisiaan?
Moikka!
Olen kohta nelikymppinen pitkässä parisuhteessa oleva mies.
Minulla on useita ystäviä, jotka ovat samaa ikäpolvea ja osa on sinkkuja tahtomattaan. Jokaiselle on haaveena saada lapsia. He ovat tietääkseni ihan normaaleja miehiä. Osa pitkiä ja osa lyhyempiä. Toiset laihempia ja toiset mahakkaampia, eli ihan normaaleja ihmisiä, mutta vastinparia ei ole löytynyt.
Ihmettelen onko ihmisten normaalit kohtaamiset radikaalisti vähentynyt, vai onko kriteerit ihmisillä koventunut. Onko Tinder tehnyt deittailusta mahdotonta ns. etsitään aina parempaa "satuolentoa". Uskon, ettei kavereilla kriteerit ole pilvissä, vaan etsivät ihan normaalikokoista Suomalaista naista, joka haluaa perustaa perheen.
Mitä mieltä olette palstalaiset. Onko ihmisten odotukset vääristyneet ja deittailu mennyt mahdottomaksi?
Kommentit (27)
On koventunut tuo deittimaailma ja moni on ikkunaostoksilla, eli eivät tyydy kiinnostavaan mätsiin vaan alkavat vaan etsiä "vielä parempaa".
Eikö ap:n kannattaisi kysellä niiltä kavereiltaan. He varmaan osaavat vastata. Eihän me tiedetä heidän tilannettaan.
🇺🇦🇮🇱
En käytä tinderiä ja en päivystä baaritiskillä.
Ihan normaalissa elämässä pitäisi tavata tai jossain tapahtumassa.
Sinkkumies.
Eikö yksikään epämiellyttävä, epäkypsä tai epänormaali ole jäänyt poikamieheksi? No ehkä yksi, jos kaveri nyt on ihan rehellinen?
Mitä olen kaverin tinder/bumble/mitä lie säätöjä seurannut, niin on käynyt useilla kymmenillä treffeillä ja naiset ei lähde toisille treffeille, kun ei tule jotain ihme syttymistä tai muuta tunnetta sen 1-2h treffien aikana. Sitä ensisilmäyksellä rakastumista 1-2h aikana saatte kyllä odottaa. Oma vaimo on 1,5 vuoden tunnustelun ja lämmittelyn tulos ennen kun lähdettiin edes treffeille, joten on aivan absurdia edes ajatella, että muutama viesti kämäsessä sovelluksessa ja jossain Espresso housessa tunnin jäässä olemisessa ja kaikkineen hiljaisten hetkien aikana syntyy mitään elämää suurempaa.
40-vuotiaana miehen pitää jo etsiä nainen ulkomailta.
Uli-inceli larppaa tällä kertaa pitkässä parisuhteessa olevaa. Ei mee läpi.