Tiesittekö, että tinderissä oikeasti on algoritmi joka on joko puolellasi tai sinua vastaan.
ELO-scoreen vaikuttivat:
Kuinka monet swaippasivat sinut oikealle.
Ketkä swaippasivat sinut (jos korkeaprofiiliset käyttäjät tykkäsivät pisteet nousivat enemmän).
Miten nopeasti ihmiset swaippasivat sinut.
Sinun oma swaippauskäyttäytymisesi (esim. tykkäätkö kaikista vs. valikoidusti).
En itse käytä tinderiä mutta en tiennyt tätä.
Kommentit (8)
Totta kai. Olen verrattain komea mies ja minulle näkyy yleensä vain aika hyvännäköisiä naisia. Pitää yleensä swaipata aika pitkään, että alkaa tulla oikeasti epäviehättäviä naisia vastaan. Kuitenkin näitäkin on epäilemättä paljon Tinderissä.
Olen paskonut omasta profiilista algoritmit viimeisen vuoden ainana, tai sitten käyttäjäkunta on paskentunut eksponentiaalisesti. No, ehtihän sitä armotonta panemista kestää jo 10 vuotta.
Tiedän.
En ole suosittu mutta silti tulee 10/10 naisia hirvee liuta ensin, vasta kun urakalla selaa niin alkaa tulemaan muitakin.
En kyllä ihan täysin ymmärrä tän hienon algoritmin hyötyä, se luultavasti tuuttaa ihan kaikille niitä supersuosittuja malleja ja salibeibejä ensin.
Noh, aika syvältä koko kapistus.
Tinderin algoritmin tarkoitus on pitää sinut Tinderin käyttäjänä... siis... tarkoittaako... KYLLÄ.
Tuohan on ilmiselvää. Kun sen avaa niin pakassa on pitkä liuta "samantasoisia" tyyppejä. Jonkun aikaa saa swaippailla kunnes sieltä alkaa tulla "tason" ulkopuolelta tyyppejä vastaan. Kerran tuli varmaan viisi Mikko-nimistä vastaan peräjälkeen, eli algoritmi oletti että pidän siitä nimestä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän.
En ole suosittu mutta silti tulee 10/10 naisia hirvee liuta ensin, vasta kun urakalla selaa niin alkaa tulemaan muitakin.
En kyllä ihan täysin ymmärrä tän hienon algoritmin hyötyä, se luultavasti tuuttaa ihan kaikille niitä supersuosittuja malleja ja salibeibejä ensin.
Noh, aika syvältä koko kapistus.
Ne mallinaiset on pääosin botteja, joilla saadaan miehille motivaatiota käyttää sovellusta
Tinder haluaa rahaa. Jos rahaa ei tule algoritmi laskee sut alhaiseksi
Tiesin, että en ole ruma!
Vai hetkonen