Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu nainen, haaveiletko jostain miehestä ?

Vierailija
07.08.2025 |

Millaisesta miehestä varattu nainen haaveilet ?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus haaveilen avokin ystävistä. Heihin olen tutustunut ja monesti yhteisiä iltamia vietämme, toki avokki mukana. Mutta haaveiksi vain jää, ei ole väärin miettiä tämänkaltaisia asioita. Minkälainen seksielämä sitä olisi jonkun muun kanssa.  

Vierailija
2/14 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Personal trainerini. Hellä kosketus ohjatessa ja pullotus jumppatrikoon lahkeessa. Joskus tekisi mieli vetää housut alas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, omasta nykyisestä miehestäni. Meillä vaan homma toimii yhteen seksin saralla. Mies on ihastuttavan hyvin varusteltu ja jaksetaan puolin ja toisin nähdä vaivaa toisen nautinnon eteen.

Tähän ikään mennessä on ehtinyt jo kokea kaikenlaista seksin saralla ja muiden kanssa seurustellessa olen fantasioinut vieraista miehistä (esim. muutamasta kollegasta, satunnaisista ihastuksista jne.). Mutta nyt masturboidessani ajattelen miestäni ja kaikkea sitä kivaa, mitä on yhdessä tehty ja saan kunnon orkkuja. 😍 Reilu kaks vuotta on yhdessä touhuttu ja tämä on parasta ikinä. Joskus ajattelen, että melkein hankala uskoa todeksi! Tiedän olevani onnekas 🥰

N48

Vierailija
4/14 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ennen nykyistä parisuhdetta, vuosi sitten kesällä, oli sellainen muutaman illan juttu, mikä jäi vähän kesken. Hänestä haaveilen joskus edelleen, seksi hänen kanssaan oli niin hyvää

N44

Vierailija
5/14 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä minulla oli ihana parrakas säätö (ihan luvalla).

Häntä vielä muistelen.

Vierailija
6/14 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Haaveilen rakastajastani, jota näen harvakseen. Hän on ihana paketti ja uupumattomasti hellii minua.

Vierailija
7/14 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kukaan ei ole haaveilun arvoinen. Uskon satunnaisiin kohtaamisiin sopivan henkilön kanssa. En ole koskaan haaveillut kenestäkään miehestä. 

Vierailija
8/14 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverista tietty. 

Vierailija
9/14 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen omasta miehestäni. Seksiä on ihan liian vähän ja suhde on ollut aika kummallinen alusta asti. Koen olevani epäviehättävä hänen silmissään ja olemme poikkeuksellisen etäisiä yhdessä asuvaksi pariskunnaksi. 

Olen todella uskollinen, enkä edes osaisi haaveilla muista miehistä. Masturboidessakin haaveilen miehestäni ja mitä hän voisi tehdä tai on joskus aiemmin tehnyt. 

Vierailija
10/14 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen mustasta miehestä, jolla olisi niin iso kalu, ettei se meinaisi mahtua sisääni.

N 26.

Vierailija
11/14 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen milloin kenestäkin, fantasiaani voi päätyä vaikka kaupan hyvännäköinen myyjä/työkaveri/julkkis/random kadulta. Pettänyt en silti ole koskaan.

Vierailija
12/14 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tylsä, en ole koskaan haaveillut kenestäkään.

Vierailija
13/14 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Personal trainerini. Hellä kosketus ohjatessa ja pullotus jumppatrikoon lahkeessa. Joskus tekisi mieli vetää housut alas. 

Pentti se taas unelmoi.

Vierailija
14/14 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen mustasta miehestä, jolla olisi niin iso kalu, ettei se meinaisi mahtua sisääni.

N 26.

Ei niin isoa löydykään, ikävä kyllä!