Perhesalaisuus miehellä
Mies riidan yhteydessä sanoi talvella, että veljellänsä iso trauma lapsuuden tapahtumasta kun ollut 3-4 vuotias.
Ei kertonut mikä, ja sanoi ettei koskaan kerro koska voisin käyttää tätä jollakin tavalla riidassa vastaan.
Miksi edes sanoi että jotain on tapahtunut, jos ei voi kertoa mitä? Tämä vaivaa minua, ja tuntuu että olen koko hänen puolen suvusta ainoa joka ei tiedä.
Tietenkin päässä pyörii kaikki mahdollinen...
Varmaan vaan yritettävä unohtaa
Kommentit (6)
Just noin kannattaa riidassa tehdä: osoittaa, että toinen on niin epäluotettava, ettei ole oikeutettu kuulemaan traagisia salaisuuksia. Me muut tiedämme, sinä olet sellainen juorukello, ettet ansaitse tietää.
Pisteet sun miehelle!
Juu, tiedän tapauksen. Se oli se Unkari -Suomi jalkapallo-ottelu Olympiastadionilla.
Veljellä on mutta ei hänellä itsellään? Varmaan jäätelö tippunut kesällä maahan. Sellaisesta saa usein kuulla pilkkaa seuraavat 50 vuotta.
Onhan tuo aivan perustavaa laatua oleva parisuhteen tuhoaminen. Miten tuon jälkeen rakennetaan kunnollinen luottamus, kun koko ajan ap tietää, ettei hänelle kerrota oleellista asiaa miehen historiasta. Ala-arvoista mieheltä vihjata siitä ja jättää kertomatta. Tuhon tietää kuljetaan nyt.
Mistä ihmeestä ja miten ihmeessä te oikein riitelette, jos siihen vedetään mukaan veljen traumatkin? 😂
Miksi kysyt täällä?? Pitäisikö minun tietää vai??