Miehet, oppikaa edes yksi asia Tinderiin liittyen
Meitä naisia EI KIINNOSTA, jos profiilissasi lukee heti ekassa lauseessa että avioeron jälkeen etsimässä uutta seuraa / pitkän parisuhteen jälkeen vapailla markkinoilla / vuosi sitten eronnut ja nyt voisi olla kainalopaikka auki jollekin uudelle.
Jos olet 30+ niin on aivan loogista odottaa sulla olleen ainakin yksi pitkä suhde. Jos olet Tinderissä ja etsit pitkäaikaista kumppania tai pitkää juttua, on oletettavaa että se edellinen suhde on päättynyt.
Kun kerrot itsestäsi puhumalla heti erostasi, määrittelet itsesi sen eron kautta, koet sen eniten itseäsi määrittäväksi tekijäksi ja viestität samalla, että ero ei ole ihan kokonaan selvä ainakaan sun omassa päässäsi. Ja että treffeillä on osoitettavissa vaimo lähti ja jätti / tässä koitan totutella sinkkuuteen poikamiesboksissa tyyppistä laastarinhakupaskaa.
Ja naiset svaippaa vasemmalle.
Kommentit (9)
Ja nyt naiset eivät olekaan yksilöitä. 🙄
Naisten profiileissa ei kiinnosta muu kuin ulkonäkö ilman meikkejä, toppauksia ja filttereitä sekä paino.
naiset, oppikaa että sitä puhelita ei pidetä kuvissa naaman edessä, eikä käännetä peilikuviksi.
Rehellisyys on yleensä ihmissuhteita haettaessa hyväksi. Jos nainen ei kestä sitä, että mies kertoo rehellisesti sen, että pitkän ihmissuhteen jälkeen ollaan uuden elämänvaiheen edessä niin minusta se on win-win jos mätchiä ei tule.
Mun ilmainen vinkki kaikille miehille on se, että jos kuvassa on vihaisen tai masentuneen näköinen mies, niin sellainen ei kiinnosta ketään. EI vaikka, tekstissä väität olevasi huumorintajuinen
Minä en ylipainoisilta ota mitään neuvoja vastaan.
T. MIES
Vierailija kirjoitti:
Mun ilmainen vinkki kaikille miehille on se, että jos kuvassa on vihaisen tai masentuneen näköinen mies, niin sellainen ei kiinnosta ketään. EI vaikka, tekstissä väität olevasi huumorintajuinen
Näitä on 90% miesten Tinder-profiileista
Kalun koko ja tiliote, siinä kaikki mikä naisia kiinnostaa.