Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisten pokaaminen on nykyään paljon helpompaa kuin ennen?

Vierailija
07.08.2025 |

Johtuuko Tinderistä ja muista vastaavista, että naiset ovat kyllästyneet niiden hankaluuteen ja IRL pokaaminen on helppoa? Ei tarvita svaippauksia, tykkäyksiä, kirjallista viestittelyä ja treffailua. Tänä kesänä pelkästään olen ollut kahdeksan eri naisen kanssa ja nämä ovat olleet hyvinkin ilahtuneita kun olen heitä lähestynyt. Tulee hoidettua siinä hetkessä heti kaikki nuo Tinder-kuviot. Kaikki nuo naiset ovat olleet itseäni selvästi nuorempia ja kauniita. Minä en ainakaan ole vanhetessani komistunut. Kaikki lähti läpästä kun pikkuhönössä menin baarissa juttelemaan mielestäni sellaisen naisen kanssa jolta tulee pakit varmasti. Ne ei tullut ja siitä innostuneena olen jatkanut naisten iskemistä hyvällä menestyksellä. On tullut pakkejakin paljon, kuuluu asiaan, mutta onnistumisprosentti on ollut kova. Ei tämä ennen näin helppoa ollut. M55

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduttavaa kuulla. Peukku sulle. 

Jokaisen naisen kannattaa jättää deippiäpit väliin, se on mun mielipiteeni. Jos ei ole miestä lähestyä livenä, saa mun puolesta olla ilman :)

Oikeasti, ennen oli asiat paremmin enkä satavarmasti menisi Tinderiin ym. jos sinkku olisin. 

Vierailija
2/4 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa. Olisiko niin, että nuorisukupolvi on niissä tindereissä niin kiinni, etteivät enää osaa perinteistä baaripokausta. Eivät ehkä edes uskalla lähestyä kaikkien näiden metoo-kampanjoiden takia? Joten naiset ovat sitten otettuja, kun vanhan liiton mies lähestyy heitä ja osaa homman sivistyneesti flirtaten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on noloista noloin.

Vierailija
4/4 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailua on varmaan vähemmän kun moni on lakannut yrittämästä.