Jalotiina parkuu instassa, kun sen pehmolelu on kadonnut.đ
MitĂ€ vit tua nyt taas oikeesti...đ
Kommentit (41)
Jonkinlainen lapsuuden trauma hĂ€nellĂ€ varmaan...đŹ
Ja sinÀ vingut av:lla kun sen somepÀivitykset hÀiritsee sua. Pakkoko sen somea on vahdata?
Vierailija kirjoitti:
Lopeta hÀnen vainoaminen, olet sairas.
No en ole hÀntÀ koskaan vainonnut, mutta erikoinen reaktio aikuiselta ihmiseltÀ jonkun pehmolelun takia.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinÀ vingut av:lla kun sen somepÀivitykset hÀiritsee sua. Pakkoko sen somea on vahdata?
Ihan Ilta-sanomista luin asiasta, en hÀnen somestaan.
Joku voisi ostaa uuden ja "palauttaa" sen Tiinalle. NÀinhÀn toimitaan 5-vuotiaiden kanssa, joiden lemmikki "kadonnut" ja itkettÀÀ.
EiköhÀn jokainen saa omassa somessaan parkua ihan mistÀ haluaa.
Vierailija kirjoitti:
On pakko, kun on pakkomielle.
Vierailija kirjoitti:
EiköhÀn jokainen saa omassa somessaan parkua ihan mistÀ haluaa.
Saa toki, mutta kummallista reagointia aikuiselta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Alun perin olin Tiinan puolella, kun kiusaaminen alkoi, mutta nyt tuntuu, ettÀ ihan itse kerjÀÀ sitÀ. KetÀÀn ei saisi kiusata, mutta nyt haluan vain ohittaa kaikki Tiina-jutut, todella huomionhakuinen ollakseen ihan aikuinen nainen.
Hassua, minÀ en ole koskaan törmÀnnyt Tiina- juttuihin. Miten sinÀ sitten törmÀÀt koko ajan?
"TÀÀ postaus on sydÀntÀraastava enkÀ voi vielÀkÀÀn uskoa ettÀ joudun kirjoittamaan tÀmÀn."
Tuolla tavalla usein aloitetaan teksti kun kerrotaan vaikka jonkun kuolemasta. TyhmÀ juttu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alun perin olin Tiinan puolella, kun kiusaaminen alkoi, mutta nyt tuntuu, ettÀ ihan itse kerjÀÀ sitÀ. KetÀÀn ei saisi kiusata, mutta nyt haluan vain ohittaa kaikki Tiina-jutut, todella huomionhakuinen ollakseen ihan aikuinen nainen.
Hassua, minÀ en ole koskaan törmÀnnyt Tiina- juttuihin. Miten sinÀ sitten törmÀÀt koko ajan?
MinÀkin olen kyllÀ ihan tahtomattani törmÀnnyt. Valitettavasti...
YmmÀrrÀn Bowta, se otti jalat alleen siellÀ Joensuussa ja karkasi. Vapaus kutsui pehmolelua! EhkÀ se sai parissa vuodessa jo ihan tarpeeksi kiertue-elÀmÀÀ...
No huh huh kun on upea daami. #vaimomatskua
Vierailija kirjoitti:
YmmÀrrÀn Bowta, se otti jalat alleen siellÀ Joensuussa ja karkasi. Vapaus kutsui pehmolelua! EhkÀ se sai parissa vuodessa jo ihan tarpeeksi kiertue-elÀmÀÀ...
Uskon, ettÀ sai tarpeekseen Jalotiinasta.
YmmÀrrÀn hyvin. Mun nalle, jonka sain yhden pÀivÀn ikÀisenÀ, on kulkenut mukanani lÀpi koko elÀmÀni ulkomaille muuttoa myöten. Nytkin hÀn istuu tuossa hyllyllÀ. M45.
HÀn on jÀÀnyt jollain lailla varmaan lapsen tasolle. Ei kai siinÀ mitÀÀn, kun kuitenkin hyvin pÀrjÀÀ elÀmÀssÀÀn.
Kirjoittanut harmittoman Instagram-pÀivityksen, johon media tarttunut. Purkakaa raivonne ennemmin Ilta-Sanomiin.
Vierailija kirjoitti:
YmmÀrrÀn hyvin. Mun nalle, jonka sain yhden pÀivÀn ikÀisenÀ, on kulkenut mukanani lÀpi koko elÀmÀni ulkomaille muuttoa myöten. Nytkin hÀn istuu tuossa hyllyllÀ. M45.
Se onkin ihan eri asia, kun sinulla on ollut se lÀhes koko ikÀsi. SillÀ on tunnearvoa ja siihen liittyy lapsuuden muistoja. Mutta tÀmÀ yksisarvinen oli kulkenut pari vuotta keikoilla mukana.
Lopeta hÀnen vainoaminen, olet sairas.