Mistä näitä peniksen mittaajia ja vertailijoita sikiää?
Se yksi 15 sentin kaveri varmaan on onneksi suljetulla osastolla, mutta näitä hieman eri tavoin penistä mittaavia miehiä tulvii palstalle. Miksi mittaat? Jos vaimosi/tyttöystäväsi/poikaystäväsi on siihen tyytyväinen, niin mitä väliä onko normimittainen tai 2 cm normimittaista pidempi? Lisäksi aidosti epäilen, että näillä penismittausaddikteilla ei ole edes ketään, kenen kanssa voisi penistään käyttää.
Kommentit (525)
Mittaajilla onkin aikaa spammailla, kun ei ole naista, johon kullinsa työntäisi.
Kerran sattui nuorena kohdalle että nainen halusi mitata kullini. Kuulemma hänen kaverikin mittaili miehiensä kulleja.
Vierailija kirjoitti:
Kerran sattui nuorena kohdalle että nainen halusi mitata kullini. Kuulemma hänen kaverikin mittaili miehiensä kulleja.
Keksi parempi tarina. Tää on jo nii kuultu juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mittaajilla onkin aikaa spammailla, kun ei ole naista, johon kullinsa työntäisi.
Tää on yhtä tyhmä yleistys kuin se, ettei isokullinen osaa käyttää kulliaan ja tyydyttää naista. Mutta kaipa nämä pienikullisia helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on yhtä tyhmä yleistys kuin se, ettei isokullinen osaa käyttää kulliaan ja tyydyttää naista. Mutta kaipa nämä pienikullisia helpottaa.
Ei ole kullin koosta kiinni, pystyykö tyydyttämään naisen. Kyllä se sieltä omien korvien välistä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksi parempi tarina. Tää on jo nii kuultu juttu.
Ihan tosi juttu. Meni vielä niin että hänen kaveri oli udellut että minkä kokoinen on ja hän oli sitten ottanut mitan mukaan. Siis seurusteltiin jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kullin koosta kiinni, pystyykö tyydyttämään naisen. Kyllä se sieltä omien korvien välistä lähtee.
No miksi sitten aina haukutte, ettei isokulliset osaa käyttää kulliaan ja tyydyttää naisia tai kullin mittaajalla ei ole naista? On vähän sama asia, koska pienissä kulleissa ole mitään mitattavaa.
Sitä paitsi kullien koolla on varmasti merkitystä, koska pillujakin on eri kokoisia. Jos ei ole yhtään kitkaa niin se ei ole kovaa kummallekaan, eikä se jos kulli on liian iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten aina haukutte, ettei isokulliset osaa käyttää kulliaan ja tyydyttää naisia tai kullin mittaajalla ei ole naista? On vähän sama asia, koska pienissä kulleissa ole mitään mitattavaa.
Sitä paitsi kullien koolla on varmasti merkitystä, koska pillujakin on eri kokoisia. Jos ei ole yhtään kitkaa niin se ei ole kovaa kummallekaan, eikä se jos kulli on liian iso.
Alkaa mennä kullinmittaajilla tunteisiin :) Ei löydy oikein mitään järkeviä argumentteja, hoetaan samas väsynyttä mantraa.
Peniskateelliset provosoivat. Mittasinpa siksi itsekin aikoinaan, kun väitettiin ettei niin isoja ole. No, kyllä on.
Mikä siinä niin ärsyttää, että jollakin on isompi? Keskimittahan olisi muuten aivan naurettavan pieni.
Kullimaistereiden uusi argumentti näyttää olevan, että naisilla on eri kokoisia värkkejä ja tämän vuoksi isoja tarvitaan tyydyttämään naiset. En tiedä, minkä verran naisten pilluja on mittailtu, mutta ainakaan täällä palstalla naiset eivät näytä pillujensa syvyyksiä pakonomaisesti vertailevan ja ilmoittavan mittoja. Jos miehistä valta osalla on tutkimusten mukaan peniksen pituus muutaman sentin sisällä toisistaan, niin eikö ole loogista ajatella, että sama koskee naisten syvyyksiä? Jos joka 10000:lla miehellä tilastollisesti on 20cm penis, niin eikö ole melko todennäköistä, että sama koskee naisten syvyyksiä? Eli todella pieni määrä naisista on näitä size queeneja ja suurimmalle osalle se normi penis on hyvä match. Miten tätä voi olla niin vaikeaa ymmärtää? Liian pieni ei ole hyvä, eikä myöskään liian iso.
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Taisitte Turon kanssa mittailla toistenne kulleja.
Vierailija kirjoitti:
Kullimaistereiden uusi argumentti näyttää olevan, että naisilla on eri kokoisia värkkejä ja tämän vuoksi isoja tarvitaan tyydyttämään naiset. En tiedä, minkä verran naisten pilluja on mittailtu, mutta ainakaan täällä palstalla naiset eivät näytä pillujensa syvyyksiä pakonomaisesti vertailevan ja ilmoittavan mittoja. Jos miehistä valta osalla on tutkimusten mukaan peniksen pituus muutaman sentin sisällä toisistaan, niin eikö ole loogista ajatella, että sama koskee naisten syvyyksiä? Jos joka 10000:lla miehellä tilastollisesti on 20cm penis, niin eikö ole melko todennäköistä, että sama koskee naisten syvyyksiä? Eli todella pieni määrä naisista on näitä size queeneja ja suurimmalle osalle se normi penis on hyvä match. Miten tätä voi olla niin vaikeaa ymmärtää? Liian pieni ei ole hyvä, eikä myöskään liian iso.
Selittelyn makua ja vahvasti. Kysypä naisilta kyllä harva valitsee herra nysän, jos on kunnon patukkaa tarjolla.
Voisiko joku mittamies nyt kertoa, että miksi mittaat jatkuvasti kulliasi? Ja mistä se pakonomainen tarve avata päivittäin kullin kokoon liittyviä keskusteluita, vaikka niitä löytyy täältä jo valmiiksi useita satoja?
Vierailija kirjoitti:
Täällläkin on naiset usein sanoneet että liian iso saattuu eivätkä halua sellaista. Sitten täällä miehet ei millään usko, ettei pillut ole pohjattomia. Isokulliset miehet taas tietää, että pohja tulee vastaa tai pillun koko on rajallinen ja saa olla varovainen käytössä. Ne oppii pakostakin. Oppii senkin, että pillun esilämmitykseen pitää paneutua jotta yhdyntä onnistuisi tai muuten jää naimatta tai ei ainakaan saa enää toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittelyn makua ja vahvasti. Kysypä naisilta kyllä harva va
Vahvaa selittelyn makua siellä. Kun sinä ja kaverisi olette baarissa, niin mistä se pubiruusu tietää, että sulla on 17,43cm ja kaverillasi on 12,58cm? Lyöttekö meisselit ns viivoille vai miten tämä lady tekee valintansa?
Mä luulen, että tää on yks ja sama kuka jatkuvasti haukkuu "mittaajia"
Kyllä mä olen kullini mitannut ja totta kait vaimonikin tietää mitat. Mä olen ainakin ihan ylpeä kalustani, sanotaan tahallaan mitat, jotka ovat 18cm ja 13.5cm. Ja aivan yhtä ylpeä olen siitä, että vaimoni pitää minua iso kullisena ja on joskus sanonutkin, että koolla ei väliä, mutta ei silti haluaisi pienempäänkään vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku mittamies nyt kertoa, että miksi mittaat jatkuvasti kulliasi? Ja mistä se pakonomainen tarve avata päivittäin kullin kokoon liittyviä keskusteluita, vaikka niitä löytyy täältä jo valmiiksi useita satoja?
Koska koko maailman tulee tietää kullini koko. Ja mulla on aikaa notkua täällä, kun muuta elämää ei ole. Mulla ei kullillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska koko maailman tulee tietää kullini koko. Ja mulla on aikaa notkua täällä, kun muuta elämää ei ole. Mulla ei kullillani.
Ja sulla riittää täällä aikaa valittaa toisten kullien koosta.
Osa isokullisista ajattelee, että kullin koko riittää ja muuta vaivaa ei tarvitse nähdä. Annetaan naisen pitää sillä hauskaa. Näitä on kuitenkin varmasti pieni osa kaikista. Vähän sama, kun joku 9,5-10 nainen makaa lahnana, koska ulkonäkö. Lahnoja varmasti ihan yhtä pieni osa kauniista naisista, kuin tavisnaisistakin. Itse en ole törmännyt yhteenkään lahnaan. Ja yhtä paljon huomioisin vaimoani, vaikka minulla olisi 2cm pidempi tai lyhyempi. Pieni osa kaikista naisista on näitä 9,5-10 tasoisia. Myös todella pieni osa miehistä on oikeasti isokullisia. Se on vaan helppo keksiä syyksi, että ei huomioinut minua, koska iso kulli tai että oli lahna, koska oli todella kaunis. Uskon myös aidosti, että näitä kullinmittausaddikteja ei täälläkään ole montaa, mutta ne muutamat spämmäävät omaa juttuaan päivästä toiseen uusia ketjuja avaamalla.