Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä näitä peniksen mittaajia ja vertailijoita sikiää?

Vierailija
07.08.2025 |

Se yksi 15 sentin kaveri varmaan on onneksi suljetulla osastolla, mutta näitä hieman eri tavoin penistä mittaavia miehiä tulvii palstalle. Miksi mittaat? Jos vaimosi/tyttöystäväsi/poikaystäväsi on siihen tyytyväinen, niin mitä väliä onko normimittainen tai 2 cm normimittaista pidempi? Lisäksi aidosti epäilen, että näillä penismittausaddikteilla ei ole edes ketään, kenen kanssa voisi penistään käyttää. 

Kommentit (525)

Vierailija
101/525 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä, joka jankkaat täällä siitä, miten kullin koko määrittää miesten hierarkian. Miten selität minun tilanteeni? Minulla on silmämääräisesti arviolta keskiverto kulli, ei todellakaan mikään erityisen iso. Ulkonäöltäni olen ehkä 7. Tapasin 25 vuotta sitten opiskeluaikana naisen, joka on ulkonäöltään helposti 9 -9,5. Lisäksi hän on erittäin varakkaasta perheestä. Rakastuttiin, mentiin naimisiin ja suhde kukoistaa edelleen. Hän haluaa edelleen seksiä 2-3 kertaa viikossa, vaikka minulla ei ole isoa. Aikoinaan hän olisi saanut ihan kenet tahansa, myös ne isokullit. Eihän tämän minun tilanteeni pitäisi olla teoriasi mukaan mitenkään mahdollista. Vai onko kuitenkin niin, että se kullin koko ei välttämättä ole naisille se miehiä arvottava ominaisuus? Vai onko vaimoni poikkeus?

Ei olisi saanut. Ulkonäkö ei riitä s

Kokoteoria petti ja kun ei muuta keksitä, niin osataan sanoa vain että mulla onkin 18cm ja kukaan muija ei saa mua. Jep jep,

Mikä teoria petti. Sain isokullisena sen naisen minkä halusin ja elänyt hänen kanssaan tyytyväisenä seksitäyteistä elämää. Eikä mulla ole noin pieni, jos niikseen tulee.

Mutta jatkakaa vain valitusta.

Vierailija
102/525 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa naiset- siis tosiaankin naiset- ihmettelevät mittaamista ja vertailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/525 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ei yksikään nainen ole kehunut ja ylistänyt munanmittaajia tai kertonut innostuvansa miehestä, joka ensimmäisenä yrittää keulia kullillaan. 

Vierailija
104/525 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa naiset- siis tosiaankin naiset- ihmettelevät mittaamista ja vertailua.

Mistä päättelet, että ovat naisia. Toisekseen minkälaisia naisia, lesboja vai sellaisia jotka ei saa naimalla muutenkaan, eikä siten heille ole kullin koolla merkitystä. Jos heidän mielestä yhdyntä on vain miestä varten.  Jos edellisten kaltaisia, niin eivät ymmärrä kulleista yhtään mitään tai ei ole heille merkitystä. Monelle muulle naiselle on. Toisekeen mittaamalla saadan kullin pituus ja paksuu selville, joten tietää minkäkokoinen kulli on. Mutta täällä näyttää heti herättävän paheksuntaa, jos jonkun  kullin koko on iso. Miksi - onko jotenkin itseltä pois vai miksi pitää valittaa ja keksiä haukkumisia? 

Vierailija
105/525 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet, että ovat naisia. Toisekseen minkälaisia naisia, lesboja vai sellaisia jotka ei saa naimalla muutenkaan, eikä siten heille ole kullin koolla merkitystä. Jos heidän mielestä yhdyntä on vain miestä varten.  Jos edellisten kaltaisia, niin eivät ymmärrä kulleista yhtään mitään tai ei ole heille merkitystä. Monelle muulle naiselle on. Toisekeen mittaamalla saadan kullin pituus ja paksuu selville, joten tietää minkäkokoinen kulli on. Mutta täällä näyttää heti herättävän paheksuntaa, jos jonkun  kullin koko on iso. Miksi - onko jotenkin itseltä pois vai miksi pitää valittaa ja keksiä haukkumisia? 

Ihme jankkaaja olet. Lue otsikko. Täällä ollaan kyllästytty teihin kullinmittaajiin. Koko ei häiritse vaan sen pakonomainen esiintuominen ja ainainen mittailu. Mitä järkeä avata ketjuja ketjun perään.

Vierailija
106/525 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas puhut naisten puolesta. Yksikään nainen ei täällä ole innostunut teistä kullinmittaajista. 

Vierailija
107/525 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas puhut naisten puolesta. Yksikään nainen ei täällä ole innostun

Vähän luulen ettei vastauksissa ole yhtään naisen kirjoittamaan.Tai jos on,, niin nainen ei itse perusta kulleista. Sitä paitsi en ole kullinmittaaja enkä tee näitä avauksi. En vain ymmärrä miksi itkette ja mikä siihen on syynsä. Ei luulisi olevan teiltä pois eikä ole mikään pakko lukea, vielä vähemmän valittaa. Mutta ei savua ilman tulta.

Vierailija
108/525 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt oikeasti panemaan ja lopettakaa se senttien vertailu hyvänen aika. Älytöntä touhua.

Vierailija
109/525 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas tuo kullinmittaaja, joka ei voi lopettaa jankkaamista. Ei voi hyväksyä, että kullinmittaajat on jämämiehiä. Oikeat panomiehet ei mittaile ja näprää mittanauhojen kanssa ja ilmoittele mittojaan pakonomaisesti. Panomiehet harrastaa seksiä oikeasti.

Vierailija
110/525 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nämä kullinmittaajien fantasiatarinat. Kertokaa nyt vielä se, että mistä pakonomainen mittaaminen ja uusien keskusteluiden avaaminen samasta aiheesta johtuu? Ja kun ilmoittelette niitä mittojanne, niin mitä saatte siitä irti? Onko moni nainen ottanut jo yhteyttä ja anellut teitä panemaan?

Vierailija
111/525 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä ihmemiehiä :) Joku selittää suu vaahdossa, kuinka kaikki naiset haluavat isoa. Sitten sama kaveri kohta kertoo, että on 18-vuotiaana löytänyt naisensa. Tuskin edes on kokemusta muista. Ja ilmeisesti ainoastaan ison kullinsa ansiosta sai tämän naisen. Mitä se kertoo tästä naisesta, jos muita kriteereitä ei ole? Onko kummallakaan mitään muuta annettavaa parisuhteeseen? Kuulostaa ainakin rasittavalta, kuten nämä muutkin kullimaisterit, jotka kertovat mittojaan jokaiseen itse avaamaansa ketjuun, vaikka ketään ei kiinnosta.

Vierailija
112/525 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi nainen. Ikää on sen verran, että on elämän aikana kertynyt noin parista kymmenestä miehestä kokemusta petipuuhista. Nyt kun peniksen koko on tapetilla, niin voin rehellisesti sanoa, että lähes kaikilla miehillä on ollut aika saman kokoluokan penis. Kokemukseni ei perustu tietenkään mittaamiseen vaan muuhun tuntumaan. Tuosta noin kahdenkymmenen miehen joukosta yhdellä oli selkeästi pienempi penis ja kahdella vähän isompi, huom! vähän isompi. Koskaan en ole tavannut tai harrastanut seksiä tosi iso peniksisen miehen kanssa, enkä ole sellaista osannut erityisemmin kaivatakaan. 

Jos miehellä on em. normaalikokoinen penis, niin se ajaa asiansa. Enemmän on merkitystä sillä, miten käytät sitä ja miten huomioit naisen. Miehelläni on normaalikokoinen penis, en tiedä mittaa, mutta olen ollut oikein tyytyväinen seksielämäämme :)

Vierailija
113/525 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi nainen. Ikää on sen verran, että on elämän aikana kertynyt noin parista kymmenestä miehestä kokemusta petipuuhista. Nyt kun peniksen koko on tapetilla, niin voin rehellisesti sanoa, että lähes kaikilla miehillä on ollut aika saman kokoluokan penis. Kokemukseni ei perustu tietenkään mittaamiseen vaan muuhun tuntumaan. Tuosta noin kahdenkymmenen miehen joukosta yhdellä oli selkeästi pienempi penis ja kahdella vähän isompi, huom! vähän isompi. Koskaan en ole tavannut tai harrastanut seksiä tosi iso peniksisen miehen kanssa, enkä ole sellaista osannut erityisemmin kaivatakaan. 

Jos miehellä on em. normaalikokoinen penis, niin se ajaa asiansa. Enemmän on merkitystä sillä, miten käytät sitä ja miten huomioit naisen. Miehelläni on normaalikokoinen penis, en tiedä mittaa, mutta olen ollut oikein tyytyväinen seksielämäämme :)

No niin, nyt saatiin ketjuun ensimmäinen nainen. Kullinmittaajien yllätykseksi sillä koolla ei olekaan naiselle merkitystä, vaikka mittamiehet ovat täällä sivukaupalla jankanneet agendaansa.

Vierailija
114/525 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä vahvistaa ns riippumattomat tilastot, joiden mukaan yli 90%:lla miehistä penis menee siihen normaalijakaumaan ja erot eivät ole kovin merkittäviä. Pienellä osalla on alle 10cm tai yli 17cm. Näitäkin löytyy, se on selvä, mutta melko vähän.

Vierailija
115/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä myös nainen, noin 40v. Opiskeluaikana meni lujaa, kunnes tapasin nykyisen mieheni. Kokemusta kertyi lähes 50 erektiossa olevasta peniksestä. Kuten edellisellä naisella, niin minullakin suurin osa oli aika lailla saman kokoisia perus peniksiä. Vain yksi todella pieni ja vain muutama sitä keskivertoporukkaa isompi. Joukossa oli yksi iso 21cm. Mitan tiedän ja muistan, koska tämä kundi kertoi sen seksipuuhien aikana noin 30 kertaa. Ja häneltä sain elämäni huonointa seksiä, hän keskittyi vain peniksensä kokoon ja ilmeisesti oletti sen riittävän huippuorgasmeihin. Aviomiehelläni on minun kokemusskaalassa keskiverto penis, mutta en ole nauttinut seksistä kenenkään muun kanssa yhtä paljon. Isompia olen saanut, mutta hänellä on juuri sopiva minulle. Hyvä ja nautinnollinen seksi on niin paljon muutakin kuin se peniksen pituus, oli se sitten iso tai pieni.

Vierailija
116/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä myös nainen, noin 40v. Opiskeluaikana meni lujaa, kunnes tapasin nykyisen mieheni. Kokemusta kertyi lähes 50 erektiossa olevasta peniksestä. Kuten edellisellä naisella, niin minullakin suurin osa oli aika lailla saman kokoisia perus peniksiä. Vain yksi todella pieni ja vain muutama sitä keskivertoporukkaa isompi. Joukossa oli yksi iso 21cm. Mitan tiedän ja muistan, koska tämä kundi kertoi sen seksipuuhien aikana noin 30 kertaa. Ja häneltä sain elämäni huonointa seksiä, hän keskittyi vain peniksensä kokoon ja ilmeisesti oletti sen riittävän huippuorgasmeihin. Aviomiehelläni on minun kokemusskaalassa keskiverto penis, mutta en ole nauttinut seksistä kenenkään muun kanssa yhtä paljon. Isompia olen saanut, mutta hänellä on juuri sopiva minulle. Hyvä ja nautinnollinen seksi on niin paljon muutakin kuin se peniksen pituus, oli se sitten iso tai pieni.

Kullinmitaajille vastauksesi on täysin väärä!

Vierailija
117/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se nyt jotenkin parempaa kun toiset miehet pullistelee salilla, arvio kiloja hauberin paksuutta jne peilailee itseään peilistä. Muka miehisyyttä mitaten ja todistaen. Sitä samaa voi mitata ja todistaa kullistakin.  Kerran yksi bodausta harrastava työkaveri alkoi elvistelemäön, että katotaan kummassa on enemmän miestä ja otetaan paidat pois. Sanoin, että ei mitään paitoja vasn housut pois ja katotaan sitten. Tuli syvä hiljaisuus ja uho loppui siihen. 

Näitä pullistelijoita on lätkitty lättyyn mennen tullen. Näitten bodareiden lihakset on kun ilmapallot kokoa on mutta voimaa ei. Sitten kullin mittailijat, alemmuuskompleksi ja huono itsetunto. Ei naisia ole koskaan hurmattu jollain kullinkoolla tai ilmapallolihaksilla siihen tarvitaan supliikkimies. Menkää ja miettikää vähäsen ja lukekaa naistenkirjoit

Urpo

Vierailija
118/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kullinmitaajille vastauksesi

Nämä sadut menee aina samoin, että isokullinen ei osaa mitään ja elvistelee aina kullillaan. Lienee mahdotonta, että olisi pätevä nuolemaan, sormettamaan,  naimaan ja viimeistelemään nautinto kookkaalla kullilla. 

Vierailija
119/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaajat on vähän reppanoita. Itsetunto kalun varassa kun ei oo muutakaan. Sen takia sitä pitää mainostaa ja toivoa, että jollekin ainut kriteeri on kalu. Mutta muut miehet vie ne parhaat naiset kun tajuaa mitä naiset oikeasti arvostaa ja tarvitsee.

Vierailija
120/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullinmittaajilla menee aina tunteisiin, jos naiset sanovat, että mitta ei ole tärkeintä, vaan se, miten huomioi naista ja miten sitä kullia käyttää. Tämmöisen kommentin kun joku nainen uskaltaa mennä sanomaan, niin heti alkaa ulina siitä, että pikkukulliset kertovat satuja.