Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä näitä peniksen mittaajia ja vertailijoita sikiää?

Vierailija
07.08.2025 |

Se yksi 15 sentin kaveri varmaan on onneksi suljetulla osastolla, mutta näitä hieman eri tavoin penistä mittaavia miehiä tulvii palstalle. Miksi mittaat? Jos vaimosi/tyttöystäväsi/poikaystäväsi on siihen tyytyväinen, niin mitä väliä onko normimittainen tai 2 cm normimittaista pidempi? Lisäksi aidosti epäilen, että näillä penismittausaddikteilla ei ole edes ketään, kenen kanssa voisi penistään käyttää. 

Kommentit (525)

Vierailija
161/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että tää on yks ja sama kuka jatkuvasti haukkuu "mittaajia" 

Kyllä mä olen kullini mitannut ja totta kait vaimonikin tietää mitat. Mä olen ainakin ihan ylpeä kalustani, sanotaan tahallaan mitat, jotka ovat 18cm ja 13.5cm. Ja aivan yhtä ylpeä olen siitä, että vaimoni pitää minua iso kullisena ja on joskus sanonutkin, että koolla ei väliä, mutta ei silti haluaisi pienempäänkään vaihtaa.

Rakastaisiko vaimosi sinua vähemmän, jos mittasi olisivatkin 13cm/11cm? En usko, että tällä olisi mitään vaikutusta hänen tunteisiinsa.

Hän vaimosta en tiedä mutta minun vaimoltani olisi jääneet yhdyntäorgasmit saamatta. Hänellä kapea ja syvä pilllu, joten  iso kaluni mahtunut juu

Alkaa vissiin papalla mennä kuppi nurin. Millä tavalla vaimoasi on haukuttu ja solvattu? Sullehan täällä vittuillaan, eikä vaimollesi.

t. toinen sivusta

Vierailija
162/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että tää on yks ja sama kuka jatkuvasti haukkuu "mittaajia" 

Kyllä mä olen kullini mitannut ja totta kait vaimonikin tietää mitat. Mä olen ainakin ihan ylpeä kalustani, sanotaan tahallaan mitat, jotka ovat 18cm ja 13.5cm. Ja aivan yhtä ylpeä olen siitä, että vaimoni pitää minua iso kullisena ja on joskus sanonutkin, että koolla ei väliä, mutta ei silti haluaisi pienempäänkään vaihtaa.

Rakastaisiko vaimosi sinua vähemmän, jos mittasi olisivatkin 13cm/11cm? En usko, että tällä olisi mitään vaikutusta hänen tunteisiinsa.

Hän vaimosta en tiedä mutta minun vaimoltani olisi jääneet yhdyntäorgasmit saamatta. Hänellä kapea

Alkaa vissiin papalla mennä kuppi nurin. Millä tavalla vaimoasi on haukuttu ja solvattu? Sullehan täällä vittuillaan, eikä vaimollesi.

t. toinen sivusta

Etkö sinäkään osaa lukea?  Tuo äälliö on haukkunut vaimoani kuivapilluksi ties kuinka kauan. Keksinyt sen kun ei ole pärjännyt väittelyissä ja on kateellinen toisten seksille. 

Vähemmästäkin menee kuppi nurin tuollaisen nilviäisen kanssa. Sietäisitkö itse? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun vaimoa ole haukuttu. Ainakaan tässä ketjussa en ole sellaista huomannut.

Vierailija
164/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olet kertonut liukuvoiteen käytöstä. Sitähän käytetään silloin, jos paikat ei oikein kostu luonnollisella tavalla. Mitä haukkumista se nyt muka on?

Voisi sulle olla ihan hyvä asia, jos et ihan kaikkia yksityiskohtia tänne kirjottelisi.

Vierailija
165/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Pate se vaimosi pillu on kuiva. Siinä ei auta sun kiukuttelusi palstalla. Eikä tunnu auttavan mikään muukaan sun toimintasi. Jos auttaisi, pillu ei olisi kuiva.

Vierailija
166/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän täällä vaan porukka ala olla vaan niin totaalisen kyllästyny sun itsekehua täynnä olevaan kirjoitteluun, ja siihen, että toistat aina samaa mantraa kuin joku jumiutunu levysoitin. Vaikka täällä kysyttäis mitä, niin sä hyökkäät sillä samalla copypastetetulla tekstillä ja jos joku vähän kritisoi tai vittuilee, niin sulla palaa sulake heti ja kaikki erimieltä olevat on vässyköitä ja piilohomoja. Tottakai sulle nälvitään, koska kaikki tietää sun reaktiot. Mulle tuollainen itsensä kehuminen ei kerro muusta, kuin helvetin huonosta itsetunnosta. 

toisaalta, kukapa sen kissan hännän nostaisi ja niin eespäin

Vierailija
167/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patella on Napoleon kompleksi.

https://en.wikipedia.org/wiki/Napoleon_complex

Se on pelkkä räksyttävä, pikku piski. 

Vierailija
168/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt, että Pate osallistuu kullinmittaajien ketjuun.

No enpä oikeasti olekaan.

Vierailija
169/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Pate se vaimosi pillu on kuiva. Siinä ei auta sun kiukuttelusi palstalla. Eikä tunnu auttavan mikään muukaan sun toimintasi. Jos auttaisi, pillu ei olisi kuiva.

Sinulta nilviäinen ei taaskaan kysytty mitään. Ei ole hetkeen tullut  noin tyhmää i.diootti vastaan. Et edes ymmärrä miksi liukkaria käytettään ja sitten olet niin saatana kateellinen siitä, että isokullisilla pakollista jottei pillujen limakalvot hajoa.  Siitähän se sun kenkä puristaa, myönnä vaan. Haukkumiset alkoi siitä, kun tästä kerroin. Sillä ei ole mitään tekemistä pillun kuivuuden kanssa.

Odotinkin jo milloin vedät tueksi luikkarin käytön. Se vain todistaa, ettei raukka ymmärrä naisista ja naimisesta yhtään mitään. Nöösipoika. Mutta kun et ole penaalin terävin kynä, niin edes perustelut ei auta, kun ei älykkyys riitä lukemisen ymmärtämiseen. Siten ei kannata mun jatkossa enää tapella tuulimyllyjä vastaa, kun sun aivokapasiteetti loppuu kesken. Lienet varmaan persuja kun käytät maalitusta samaan tapaan. Muuta nekään osaa. 

Vierailija
170/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan vaimolla taas iltavuoro, kun Pate paukuttaa settiä nyt niin aktiivisesti?

Ja onkohan vaimo jo laittanut "tänään seksiä" viestin ja pilleri jo napsastu?

Vierailija
171/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulta nilviäinen ei taaskaan kysytty mitään. Ei ole hetkeen tullut  noin tyhmää i.diootti vastaan. Et edes ymmärrä miksi liukkaria käytettään ja sitten olet niin saatana kateellinen siitä, että isokullisilla pakollista jottei pillujen limakalvot hajoa.  Siitähän se sun kenkä puristaa, myönnä vaan. Haukkumiset alkoi siitä, kun tästä kerroin. Sillä ei ole mitään tekemistä pillun kuivuuden kanssa.

Odotinkin jo milloin vedät tueksi luikkarin käytön. Se vain todistaa, ettei raukka ymmärrä naisista ja naimisesta yhtään mitään. Nöösipoika. Mutta kun et ole penaalin terävin kynä, niin edes perustelut ei auta, kun ei älykkyys riitä lukemisen ymmärtämiseen. Siten ei kannata mun jatkossa

Pidät sitten vaan turpasi kiinni ja sormet pois näppikseltä. Ongelma ratkaistu. 

Mutta koeta nyt saada se pillu kostumaan...

Vierailija
172/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotinkin jo milloin vedät tueksi luikkarin käytön. Se vain todistaa, ettei raukka ymmärrä naisista ja naimisesta yhtään mitään. Nöösipoika. Mutta kun et ole penaalin terävin kynä, niin edes perustelut ei auta, kun ei älykkyys riitä lukemisen ymmärtämiseen. Siten ei kannata mun jatkossa

Tää kun on keskustelupalta ja jokaisella on oikeus tänne kirjotiella. Sun räksytys ei asiaa tule muuttamaan. Tää palsta on muuten aika Ok, kun sinä et ole linjoilla.

Vierailija
173/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v.ttu mikä neiti tää pappa oikein onkaan. Ensin kailotetaan ihan kaikki asiat kaikkien luettaviksi ja sitten itketään, että ei tää sulle kuulu. On sen vaimolla kestämistä, jos se kotonakin on samanlainen neiti. 

Vierailija
174/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paten kannattaisi kaivaa myös kenkälusikka valmiiksi, jos pillerit ei tehoa.

Vierailija
175/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on iilmeisesti montakin incelliä, joiden mielestä toisten vaimojen haukkuminen on ok. En enää ihmettele miksi naiset täällä valittaa naisvihasta. Naisten ja varsinkin toisten vaimojen haukkuminen on täysin ala-arvoista. Sellaiseen ei syyllisty kuin täydelliset i.diootit. Tänne  näyttää pesiytyneen useampi. Mutta sitähän se on kun ei muuten enää pärjää verbaalisesti niin pitää alkaa toisen vaimoa haukkumaan. Säälittäviä luusereita.

Vierailija
176/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on iilmeisesti montakin incelliä, joiden mielestä toisten vaimojen haukkuminen on ok. En enää ihmettele miksi naiset täällä valittaa naisvihasta. Naisten ja varsinkin toisten vaimojen haukkuminen on täysin ala-arvoista. Sellaiseen ei syyllisty kuin täydelliset i.diootit. Tänne  näyttää pesiytyneen useampi. Mutta sitähän se on kun ei muuten enää pärjää verbaalisesti niin pitää alkaa toisen vaimoa haukkumaan. Säälittäviä luusereita.

Eihän Pate täällä kukaan ole vaimoasi haukkunut, usko jo! Itse kerroit kaikille, että liukkaria tarvitaan. Muut palstamiehet kun saavat daaminsa märäksi ja liukkaaksi ihan perinteisin keinoin.

Vierailija
177/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko taas vaimoa haukuttu?

Vierailija
178/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, eli nyt tuli palstan isokullin toimesta todistettua, että ei se isokullin elämä ole helppoa. Aina pitää olla purkillinen liukkaria ja pillereitä mukana, muijaa pitää rassata dildolla, kun itsellä ei ota eteen. Kaunista!

Vierailija
179/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Pate täällä kukaan ole vaimoasi haukkunut, usko jo! Itse kerroit kaikille, että liukkaria tarvitaan. Muut palstamiehet kun saavat daaminsa märäksi ja liukkaaksi ihan perinteisin keinoin.

Eikä se ole edes vaikea tehtävä. Meille muille siis.

Vierailija
180/525 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, eli nyt tuli palstan isokullin toimesta todistettua, että ei se isokullin elämä ole helppoa. Aina pitää olla purkillinen liukkaria ja pillereitä mukana, muijaa pitää rassata dildolla, kun itsellä ei ota eteen. Kaunista!

Ja välillä ihan itseäänkin.