Kokoomuksesta siirrytään perussuomalaisiin, kytky tulossa
Ylen tuoreen kannatusmittauksen mukaan Sdp jatkaa suosituimpana puolueena 24,7 prosentin kannatuksella. Toisena on kokoomus, jonka kannatus laski puolueista eniten 19,1 prosenttiin. Kolmanneksi suosituin on keskusta 15,1 prosentin kannatuksella.
Neljäntenä on perussuomalaiset, joka kasvatti jälleen kannatustaan. Puoluetta kannattaa nyt 12,3 prosenttia vastaajista.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset tulevat vielä nousemaan. ps. en itse ole persu
Niin varmaan iigor.
Leikkaajapersut romahtavat vaaleissa.
Jengi alkaa viimein tajuamaan, että mmuutto-asiat on persujen työtä, työläisiä kiusaa Kokoomus.
Ja kumpikin tekee hyvää työtä punakapinan taltuttamisessa.
Kepuleiden kannatuksen nousu ihmetyttää, joko on vinouma gallupin otoksessa tai sitten ihan vain tahallinen virhe.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo vassari, jonka kannatus ei ole ikinä ylittänyt 10%. Ei voi romahtaa, kun ei ole ikinä ollut kuin pikkuinen puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan iigor.
Hyvä on, että sinäkin tajuat lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Jengi alkaa viimein tajuamaan, että mmuutto-asiat on persujen työtä, työläisiä kiusaa Kokoomus.
Mikä helvetin punakapina?
Sateenkaariväki huutaa: ANTTI ANTTI ANTTI!
No minusta ovat jo nyt niin samaa porukkaa, että eivät mitenkään eroa toisistaan. Että en näe mitään eroa kumpaa äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan iigor.
Tuo iigorisi näyttääkin tajuavan paljon asioita. Ainakin huomattavasti enemmän kuin kaltaisesi samaa fraasia jankuttava tyhjäntoimittaja.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki köyhät esittää täällä kokoomuslaista. Totuus on sitten toinen siellä omassa lompakossa.
Vierailija kirjoitti:
Kepuleiden kannatuksen nousu ihmetyttää, joko on vinouma gallupin otoksessa tai sitten ihan vain tahallinen virhe.
Siinä ei ole mitään ihmeellistä, mietipä tarkemmin niin ymmärrät miksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu persuihin siirtyisi??
Kokoomuksen kaappipersut, kuten Kaleva ja Sammallahti.
En tajua mitä ne tekee kokoomuksessa, kun aivopierevät joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Jos näin on, niin ihmettelen miksi niiden tyhjät puheet menee ihmisiin?
Onko niin että ensin öyhötetään niin, että saadaan ihmiset jotain vastaan ja sitten aletaan esittää että ollaan tekemässä sen asian eteen jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin punakapina?
Kokijamiehillä on toisenlainen maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan iigor.
Katos vaan, iigor-jankkaajakin on herännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näin on, niin ihmettelen miksi niiden tyhjät puheet menee ihmisiin?
Onko niin että ensin öyhötetään niin, että saadaan ihmiset jotain vastaan ja sitten aletaan esittää että ollaan tekemässä sen asian eteen jotain?
Joo.
Tällä hetkellä maahan muutto on vilkasta, esimerkiksi viime vuonna yli 60 000, sillä jos niitä ei tulisi, persujen kannatus putoaisi vielä enemmän, kun niillä ei olisi tarkoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo vassari, jonka kannatus ei ole ikinä ylittänyt 10%. Ei voi romahtaa, kun ei ole ikinä ollut kuin pikkuinen puolue.
Sanoo persut jotka oli vuosia vasemmistoa pienempi puolue. Vasemmistoliiton kannatus ei ole koskaan ollut niin pientä mitä persuilla oli ennen 2011 jytkyä.