Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä ihmettä on tämä, että nykyään niin monen yrityksen sometileillä poseeraa hoikkia nuoria naistyöntekijöitä leggingseissä?

Vierailija
06.08.2025 |

Minusta on aivan järkyttävää, kun yritysmaailma on muuttunut tuollaiseksi? Milloin leggingseistä on tulleet jotkin yleiset naisen työhousut? Olen melko varma, että kaikki nuo työnantajat ovat määränneet ne naistyöntekijät pukeutumaan leggingseihin. Eivät varmasti omasta halustaan halua niin pukeutua. Vielä kaikki nuo työnantajat yrittävät mainostaa itseään sympaattisina työnantajina. Hah! Järkyttävää, miten vuonna 2025 voi seksismi olla työelämässä noin laajalle levinnyttä! Tuollainen ei kuulu työelämään, eikä yhteiskuntaan minnekkään muuallekkaan! Naiset, älkää työskennelkö tai suostuko työskentelemään leggingseissä! Älkääkä muutenkaan hyväksykö minkäänlaista naisten alistamista!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sellaiset naiset tuo parhaiten näkyvyyttä.

Vierailija
2/7 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset todennäköisesti hoitavat somemarkkinointia ja koska kukaan ei halua olla videoissa, esiintyvät niissä sitten itse. Ja tykkäävät käyttää sellaisia legginsejä, se nyt vaan on nuorten keskuudessa suosittua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton näköisissä naisissa ( laihat blondit) on jtn huöra geenejä. Ne vaa niin tykkää olla esillä.

Sit ne itkee kun vanha ukot kuolaa perässä.

Vierailija
4/7 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä onpahan tiukkoja perseitä esillä 

Vierailija
5/7 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, ne on mainostoimistosta, ei mistään firmasta.

Vierailija
6/7 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ton näköisissä naisissa ( laihat blondit) on jtn huöra geenejä. Ne vaa niin tykkää olla esillä.

Sit ne itkee kun vanha ukot kuolaa perässä.

jo marilynin ajoista asti.

Vierailija
7/7 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä yrityksistä tässä on kyse? Olen kyllä instagramissa ja en ole tuollaista huomannut ollenkaan. Ehkä en ole kohderyhmää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi