Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on käytössä Ticketin plain rain set!

03.04.2007 |

Siis tämän kevään fleece-vuorellinen versio...

Millaiseksi se on osoittautunut käytössä? Erityisesti se housujen kiinteä fleece, vaikuttaako kuumalta?

Olen koettanut etsiä sitä viime vuoden light rain setiä, mutta eipä sitä taida olla missään. (Paitsi Petite-pommessa ruskeana, mutta se meillä on jo, enkä halua enää ruskeaa.)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa nyt mielipiteitänne. :)

Vierailija
2/13 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ostin tytölle sen vaaleanpunaisen setin keväällä. Tyytyväisiä olemme kumpikin olleet. Puku otettiin käyttöön ennen niitä " hellekelejä" . Hyvä oli, eikä kuumuutta neiti valitellut. Tosin käyttö oli aika lyhytaikainen, koska sitten ilmat lämpeni niin älyttömästi. Mutta uskoisin,että esim. tämän päiväisellä säällä vaatteet on mitä parhaimmat. Eihän sinne alle sitten tarvitse niin paljoa lisätä muuta vaatetusta.

Meillä setti on tosiaan ns. parempi vaatetus. Lähinnä koska väri on niin vaalea, en viitsi sitä ihan päiväkotiin pukea. Meillä päiväkodin piha on lähes kokonaan hiekkainen, joten vaatteet kuluu sitten sen mukaan :(

Vielä en ole keventänyt takkia, siis vuorilline versio käytössä.

Terkuin heikk@

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin hieman skeptinen sen housuosan fleecen suhteen mutta hyvä on sekin ollut. Vaikka kaveri hikoileekin helposti niin ei ole esim. peppu ollut nihkeä. Lämpimimpinä iltapäivinä pk:n tädit ja sedät ovat ottaneet takin fleecen irti.

Itse asiassa se on meille aika ideaali koska pk:n piha on aamuisin varjossa ja iltapäivällä paistaa (jos paistaa) aurinko suoraan.

Ja alla siis pelkät sisävaatteet, ei mitään villapaitavirityksiä välissä.

Lottis

Vierailija
4/13 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Poitoi

" Olen koettanut etsiä sitä viime vuoden light rain setiä, mutta eipä sitä taida olla missään"

Meillä olisi yksi uusi Light ylimääräisenä, vaaleansininen kokoa 98cm, natsaako?

Vierailija
5/13 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle kokoa 92cm tai 98cm. Käytettykin ihan yhtä hyvin kuin uusikin (hyvästä hyvä hinta)... Jos joku on omastaan luopumassa niin viestiä voi laittaa: nonniska@suomi24.fi

Vierailija
6/13 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pinkkiä olen haaveillut vanhana versiona, mutta täytynee kohta hankkia fleecellä kun etsinnät eivät ole tuottaneet tulosta.

Vierailija
7/13 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain jollakulla on ylimääräisenä vanhaa mallia light rainset niin olisin tosi kiinnostunut ostamaan.Koon pitäisi olla 86cm ja soveltua pojalle:)Hyväkuntoisesta maksan hyvän hinnan.

pikkupaastainen@hotmail.com

Vierailija
8/13 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ei ole mitään vuorta mukana ja pinkkikin löytyy.

http://www.butik-bambino.dk/group.asp?group=379&sub=93

Vierailija
9/13 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita minulle hintapyyntöä s-postiin;)

-kiitos-

Vierailija
10/13 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskean 140cm ostin JesperJuniorista parisen viikkoa sitten 9v tytölle, 7v tytölle sain Hulluilta päiviltä vihreän vastaavan (vaal.pun liian arka väri tuolle neidille :) ). Molemmissa takkiosa samanlainen (irrotettava fleece), mutta yllätys oli kun Hullujen Ticketissä ei ollutkaan fleeceä housussa lainkaan! No tämähän oli vaan hyvä juttu, eikä tuota fleeceä ole siinä toisessakaan kuin pepun kohdalla, noin 5cm haarasaumasta alaspäin alkaa verkkovuori. En tiedä paljonko fleeceä on noissa pienten puvuissa.

Meillä vaan tytöt sen verran lyhytjalkaisia, että molemmille housut ovat vielä liian isot. Toki takitkin ovat reiluja, mutta niitä pystyy jo käyttämään. Itse asiassa huomasin että varsinkin tuossa isossa 140 cm:ssä se liika pituus on haarasaumasta ylöspäin, eli itse lahjemitta alkaisi olla tytölle ihan hyvä. Housut odottavatkin ompelukoneen vieressä että alentaisin vyötäröä, ei ole kauhea homma ompelutaitoiselle ja tytön ei tarvitse kulkea haara jalkojen välissä roikkuen...

Mutta muuten olen noihin ticketteihin tosi tyytyväinen, varsinkin tuon takin fleecen suhteen. Isommalla sitä ei enää ole, pienempi vilukissa pitää sitä mielellään.

Vierailija
11/13 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä vain se sähköposti näkyviin Nipsu 77, Ü

Vierailija
12/13 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/13 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni jotain isoa kokoa ainakin...olisko ollu 128cm...

jos jotakuta kys.settiä halajavaa tämä tieto auttaisi :)